کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ریزش مجدد شاخص بورس تهران


کد خبر : ۹۴۶۳دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰:۱۴۲۵۳۳ بازدید

در پایان معاملات امروز شاخص کل دوباره قرمز پوش شد و با 484 واحد افت وارد کانال 65 هزار و 835 واحد شد.

 بر این اساس در گروه خودرویی‌ها ایران خودرو با روند منفی 3.46 واحدی و پارس خودرو با روند منفی 3.14 واحدی به کار خود پایان دادند. علاوه بر این در گروه بانکی‌ها بانک صادرات ایران با کاهش 3.54 واحدی و بانک ملت با کاهش 2.11 واحدی رو‌به‌رو شدند. 
 
همچنین گروه س.نفت وگاز پتروشیمی تامین با افت 1.48 واحدی،صنایع آذر‌اب با افت 3.5 واحدی و صنایع پتروشیمی خلیج فارس با افت 0.08 واحدی را به خود اختصاص دادند. 
 
شایان ذکر است در گروه شاخص‌ها روند منفی ادامه دارد به طوری که شاخص صنعت با روند منفی 332 واحدی،شاخص 50 شرکت فعالتربا روند منفی 21 واحدی،شاخص ازاد شناور با روند منفی 687 واحدی و شاخص 30 شرکت بزرگ روند منفی 24 واحدی را تجربه کردند. 
 
گفتنی است شاخص بازار اول با روند کاهشی 391 واحدی به رقم 48 هزارو 488 واحد و شاخص بازار دوم با روند کاهش 723 واحدی به رقم 129 هزار و 537 واحد رسید. 
در پایان در معاملات امروز تالار حافظ وقف نماد معاملاتي تكنو، حراج مجدد نمادهاي معاملاتي ثفارس،دعبيد،فنوال،قشكر،وآذر؛ توقف نماد معاملاتي كساوه ، توقف نمادهاي معاملاتي فاراك،سبجنو ؛اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي فوكا صورت گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها