کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیمه بدنه و شخص ثالث MVM ارزان بخرید هم تخفیف بیمه ماشین در زمستان 1400بگیرید!


کد خبر : ۹۲۱۱۹دوشنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶:۴۳۳۰۵ بازدید

هر چیزی فصل خریدی دارد؛ بیمه خودرو هم همینطور. هرچه به اواخر سال 1400 نزدیک می‌شویم، بیمه‌نامه خودروها کم کم به تاریخ موعدشان نزدیک می‌شوند و ...

با بیمه بدنه و شخص ثالث ماشین خسارات رانندگی را جبران کنید

اطلاع رسانی تبلیغاتی

هر چیزی فصل خریدی دارد؛ بیمه خودرو هم همینطور. هرچه به اواخر سال 1400 نزدیک می‌شویم، بیمه‌نامه خودروها کم کم به تاریخ موعدشان نزدیک می‌شوند و مالکان خودرو سعی می‌کنند تا قبل از پایان بیمه‌نامه‌شان، آن را تمدید کنند. در حقیقت زمستانی فصلی است که کارگزاری‌های بیمه حسابی سرشان شلوغ است. به هر حال اگر یک روز تأخیر در خرید بیمه خودرو اتفاق بیفتد و همچنین حادثه‌ای در آن روز اتفاق بیفتد، بیمه‌گر هیچ خسارتی را پرداخت نخواهد کرد.

حالا برای بعضی خودروها مانند ام وی ام X22 توجه به تمدید به موقع اهمیت زیادی دارد. MVM X22 جزو خودروهای خاص بوده که هر شرکتی برای آن بیمه‌نامه صادر نمی‌کند. در حقیقت اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، بیمه‌نامه‌ای با شرایط خود را صادر نمی‌کند. حالا جدا از خرید خود بیمه‌نامه، دریافت تخفیف هم اهمیت زیادی دارد. اگر بیمه‌گذار شرایط تخفیف را داشته باشد، در هنگام تمدید مبلغ کمتری را پرداخت خواهد کرد؛ اما چگونه؟

انواع بیمه‌نامه خودرو

دو نوع بیمه‌نامه خودرو وجود دارند: بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه.

بیمه شخص ثالث ام وی ام X22 چیست؟

بیمه شخص ثالث ام وی ام X22 خسارات جانی و مالی را که از طرف خودروی ام وی ام ایکس 22 به افراد ثالث وارد می‌شود، پوشش می‌دهد. در یک تصادف اشخاص ثالثی از جمله راننده و سرنشین خودروی مقابل، راکب و ترک نشین موتور مقابل و همچنین سرنشینان خودروی مقصر آسیب جدی خواهند دید. از آنجا که بدنه ام وی ام X22 استقامت کافی را ندارد، از این رو با داشتن بیمه‌ شخص ثالث  MVM X22 ، راننده می‌تواند خسارت‌های وارد شده را جبران کند. علاوه بر این خسارت‌های جانی به راننده ام وی ام ایکس 22 هم پوشش داده خواهند شد.

هیچ راه گریزی برای نداشتن این بیمه‌نامه وجود ندارد. در صورتی که پلیس جلوی خودرو را بگیرد و او بیمه‌نامه نداشته یا تاریخ اعتبارش تمام شده باشد، خودروی او به پارکینگ منتقل خواهد شد. حتی اگر گیر پلیس هم در کار نباشد، در صورت تصادف و وارد کردن آسیب و همچنین نداشتن بیمه‌نامه، تمامی خسارت را باید خود راننده مقصر بدهد. پس توجه به تمدید به موقع آن اهمیت زیادی دارد.

بیمه بدنه

بیمه بدنه اختیاری است؛ یعنی اگر مالک خودرویی، چه داشته باشد و چه نداشته باشد، جریمه یا تشویقی از جایی در نظر گرفته نخواهد شد. بیمه بدنه خسارت‌های مالی وارد شده به بدنه خودرو را پوشش می‌دهد. این بیمه برای خودروی ام وی ام X22 اهمیت زیادی دارد. اگر راننده ام وی ام ایکس 22 در تصادفی مقصر شناخته شود، نمی‌تواند از بیمه شخص ثالث خود برای جبران خسارت‌ها استفاده کند. برای جبران و پوشش هزینه‌ها باید به سمت بیمه بدنه خود برود.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که بیمه بدنه فقط آسیب‌های وارد شده به خودرو را پوشش نمی‌دهد. پوشش‌های بیمه بدنه به دو دسته اصلی و اضافی تقسیم می‌شود. دسته اصلی به غیر از آسیب به بدنه، شامل سرقت کلی خودرو، خسارات ناشی از پاشیده شدن رنگ، خسارات وارد شده به باتری و لاستیک و خسارات ناشی از صاعقه و انفجار و آتش‌سوزی است. خود بیمه‌گذار می‌تواند پوشش‌های اضافی را به بیمه‌نامه اصلی خود استفاده کند.

عوامل مؤثر بر قیمت و دریافت تخفیف بیمه‌نامه

وقتی زمان تمدید یا خرید جدید بیمه خودرو مطرح می‌شوند، هر راننده‌ای به دنبال این است تا بتواند با دریافت تخفیفی، قیمت کمتری را بپردازد. حالا سؤال این است که چگونه می‌توان تخفیفی را دریافت کرد؟

دریافت تخفیف در خرید بیمه شخص ثالث

برای اینکه راننده خودروی ام وی ام X22 بتواند در هنگام تمدید یا خرید بیمه‌نامه جدید، قیمت کمتری بپردازد، حتماً باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • تخفیف عدم دریافت خسارت: اگر راننده خودروی ام وی ام ایکس 22 همیشه به آرامی رانندگی و تصادفی نداشته باشد، در موقع تمدید مشمول دریافت تخفیف خواهد شد. این تخفیف برای سال اول برابر با 5% و برای سال چهاردهم برابر با 70% است. مسلماً هرچه رانندگی ایمن‌تر باشد یا حتی برای هر تصادفی بیمه‌گذار از بیمه‌گر خسارتی را دریافت نکند، میزان درصد تخفیفش افزایش خواهد داشت. این مهم‌ترین عامل کاهش قیمت بیمه شخص ثالث ام وی ام X22 است.

با انتخاب بیمه بدنه با پوشش‌بیشتر از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید.

  • انتخاب پوشش مالی کمتر: البته این روش توصیه می‌شود؛ به ویژه اینکه نرخ دیه و قیمت قطعات خودرو افزایش داشته باشد. حداکثر پوشش مالی در سال 1400 برابر با 320 میلیون تومان است که همه شرکت‌ها حداکثر را ندارند. حالا بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت حق بیمه کمتر، پوشش مالی را کاهش دهد.
  • جشنواره‌های فروش: بعضی شرکت‌های بیمه و کارگزاری‌ها مانند بیمه دات کام دارای جشنواره‌های فروش یا مسابقاتی در این فصل هستند. با شرکت در مسابقه یا خرید در جشنواره، امکان دریافت تخفیف وجود دارد.
  • نداشتن جریمه دیرکرد: فقط یک روز جریمه دیرکرد کافی است تا باعث شود بیمه‌گذار، مبلغ بیشتری را بپردازد. میزان جریمه دیرکرد در تمدید بیمه‌نامه به صورت روزانه محاسبه خواهد شد. بیمه‌گذار باید حداقل یک هفته مانده به پایان اعتبار بیمه‌نامه خود اقدام به تمدید بیمه‌نامه خود کند.

انتخاب بهترین شرکت بیمه‌گر برای خرید بیمه بدنه MVM X22

راننده ام وی ام X22 باید چندین عامل زیر را برای انتخاب بهترین شرکت بیمه‌گر، در نظر بگیرد:

  • سطح توانگری
  • تعداد مراکز دریافت خسارت
  • تعداد پوشش‌های اضافی و نوع آن‌ها
  • قیمت
  • میزان رضایت

هر یک  که امتیاز بالاتری کسب کرد و شرایطش به نیازهای بیمه‌گزار نزدیک بود، انتخاب شود.

برای خرید بهترین بیمه بدنه ام وی ام ایکس ۲۲ و بهره‌مند شدن از پوشش‌های این بیمه‌نامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody/mvmx22

 

دریافت تخفیف در خرید بیمه بدنه

روش‌های دریافت تخفیف در خرید بیمه بدنه ام وی ام ایکس 22 شامل:

  • تخفیف 20 تا 30 درصدی خودروی صفرکیلومتر تا سه بعد از بعد تاریخ تحویل
  • تخفیف 10 درصدی پرداخت نقدی و کامل
  • تخفیف عدم دریافت خسارت (برای سال‌های اول تا چهارم به ترتیب برابر با 25،35، 45 و 60 درصد است.)
  • تخفیف خرید گروهی بیمه بدنه
  • تخفیف مخصوص دارندگان بیمه عمر
  • تخفیف ارزش خودروی نامتعارف
  • تخفیف مخصوص دارندگان بیمه شخص ثالث و بدنه از یک شرکت
  • تخفیف مناسبت‌های خاص یا جشنواره‌های کارگزاران

فقط به دلیل اینکه بیمه بدنه اختیاری است، دیگر چیزی به اسم جریمه دیرکرد وجود ندارد.

خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث از بهترین کارگزاری آنلاین

خرید بیمه شخص ثالث و بدنه از بیمه دات کام

اینکه بدانید روش‌های تخفیف چیست تا اینکه چگونه از آن‌ها استفاده کرد، تفاوت وجود دارد. در حالت عادی، خودتان از قیمت نهایی بیمه خود مطلع نخواهید شد؛ مقایسه حضوری به تک تک نمایندگی های بیمه مختلف نیز با ترافیک، صرف هزینه و وقت شما همراه است.  اما به راحتی و با استفاده از سامانه خرید آنلاین  بیمه دات کام و با وارد کردن مشخصات خودرو و دیگر موارد، در صورت داشتن تخفیف و قیمت نهایی بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودروی MVM X22 به شما نشان داده خواهد شد. بیمه دات کام، سامانه فروش آنلاین انواع بیمه‌نامه است که شما می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین بیمه ماشین را بعد از وارد کردن مشخصات خودرو خریداری کنید.

پل‌های ارتباطی با بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: 4372-021

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

برای اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ماشین ام وی ام X22 ، می‌توانید به سایت بیمه دات کام (bimeh.com)  مراجعه نمایید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها