کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پایان فــــرار مــرگبار


کد خبر : ۹۱۸۸۲سه شنبه، ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹:۱۴۱۵۲۲ بازدید

پرونده مرد کلاهبردار که هنگام فرار از طبقه سوم خانه دامادش به پایین سقوط کرده صبح دیروز برای رسیدگی روی میز بازپرس جنایی پایتخت قرار گرفت.

پرونده مرد کلاهبردار که هنگام فرار از طبقه سوم خانه دامادش به پایین سقوط کرده صبح دیروز برای رسیدگی روی میز بازپرس جنایی پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 3:15 ظهر یکشنبه مأموران کلانتری 161 ابوذر با کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و از مرگ مرد میانسالی در بیمارستان خبر دادند.

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که مرد میانسال 4 روز قبل به علت سقوط از طبقه سوم خانه مصدوم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده بود. در این مدت در بیمارستان تحت مداوا بود اما شدت جراحات مرگ مرد میانسال را رقم زده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که مرد میانسال به‌ نام خسرو اقدام به کلاهبرداری و سرقت لوازم داخل خودرو کرده و گوشی‌های سرقتی را در اختیار دامادش قرار می‌داده تا او گوشی‌ها را تغییر اصالت داده و در بازار به فروش برساند. کارآگاهان اداره آگاهی که رد او و دامادش را در سرقت‌ها به‌دست آورده بودند، تحقیقات برای دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.در روز حادثه خسرو و همسرش میهمان خانه دخترشان بوده و مأموران که از این ماجرا مطلع می‌شوند، راهی خانه داماد شده تا هر دو نفر آنها را بازداشت کنند. زمانی که مأموران زنگ واحد شماره سه را به صدا درآوردند، دختر خسرو در را باز کرد اما پدرش با دیدن مأموران به فکر فرار افتاد و وقتی می‌خواست از پنجره طبقه سوم به پایین بپرد سقوط کرد و مصدوم شد و در نهایت روز یکشنبه جان باخت.جسد خسرو به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها