کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرط بقای خودروسازی کرایسلر


کد خبر : ۹۱۸۳۷دوشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳:۱۷۲۶۵۲ بازدید

کرایسلر کانسپتی از مدل آینده خود نمایش داده که بسیاری از تحلیلگران معتقدند آخرین فرصت این شرکت برای بقا در صنعت ...
شرط بقای خودروسازی کرایسلرشرط بقای خودروسازی کرایسلر

کرایسلر کانسپتی از مدل آینده خود نمایش داده که بسیاری از تحلیلگران معتقدند آخرین فرصت این شرکت برای بقا در صنعت خودرو است. براساس کانسپت "ایر فلو" (Airflow) ماشینی ساخته خواهد شد که قرار است در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه شود.

کرایسلر زمانی یکی از سه خودروساز بزرگ آمریکا و از نام‌های معتبر در صنعت خودروی جهان بود. اما شراکت ناموفق با دایملر در دهه نود میلادی و فروپاشی اقتصاد جهان در سال ۲۰۰۸ ضربه بزرگی به کرایسلر زد و باعث ورشکستگی شرکت شد.

کرایسلر حالا یکی از پانزده خودروساز گروه استلانتیس است. این شرکت تنها دو محصول دارد که با محصولات اعضای دیگر استلانتیس همپوشانی دارد و آن را در موقعیتی ضعیف در این گروه خودروسازی قرار داده است.

ایرفلو اولین مدل الکتریکی کرایسلر خواهد بود. ظاهر ماشین فرمی بین یک کوپه،‌ شاسی‌بلند و استیشن است و شکل چراغ‌ها و نمای جلو ماشین قرار است در مدل‌های بعدی شرکت تکرار شود.

CHRYSLER Airflow

در طراحی اتاق بر فن‌آوری‌های تازه تمرکز زیادی شده است. روی داشبورد سه نمایشگر گذاشته شده و سرنشینان عقب هر کدام نمایشگر ویژه دارند. کرایسلر می‌گوید ماشین در سطح ۳ خودران است و در اکثر مواقع به راننده نیازی ندارد. سیستم عامل ماشین از راه اینترنت به‌روز می‌شود و به این ترتیب کارخانه می‌تواند به مرور زمان امکانات تازه به ماشین اضافه کند.

کریستین فیوئل، مدیر جدید کرایسلر، می‌گوید همه محصولات شرکت از سال ۲۰۲۸ به بعد الکتریکی خواهد بود. به گفته او ایرفلو ارزان نخواهد بود اما این شرکت نمی‌خواهد با آن با محصولات خودروسازان لوکس رقابت کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها