کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چطور بدون طی کردن راه‌های سخت، سایتی کامل بسازیم؟


کد خبر : ۹۱۸۳۵دوشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴:۰۱۵۴۳ بازدید

یکی از موضوعاتی که امروزه در جستجوگر گوگل بیشتر تایپ می‌شود، نحوه ساخت سایت بدون را‌ه‌های سخت و کدنویسی‌های تخصصی است؛ زیرا ساخت سایت ...

یکی از موضوعاتی که امروزه در جستجوگر گوگل بیشتر تایپ می‌شود، نحوه ساخت سایت بدون را‌ه‌های سخت و کدنویسی‌های تخصصی است؛ زیرا ساخت سایت نیاز به دانش‌های تخصصی خاصی داشته و فقط یک مهندس نرم‌افزار می‌تواند به خوبی از پس آن بر بیاید. از طرفی به دلیل بالا بودن تعرفه طراحی سایت با کدنویسی، بسیاری از افراد بودجه کافی را نداشته و از ساخت سایت پشیمان می‌شوند.

از طرفی دانش سایت‌سازی و کدنویسی نیازمند گذراندن دوره‌های مختلف و دانش کافی بوده و هر کسی از پس آن برنمی‌آید؛ از همین رو همه افراد توانایی لازم برای ساخت سایت را ندارند

چطور سایت بسازیم؟

در حالی که امروزه راه‌هایی وجود داشته که امکان ساخت سایت بدون برنامه‌نویسی را هم فراهم می‌کند. در این مقاله راه‌هایی را که می‌توانید بدون نیاز به گذراندن مراحل سخت، به بهترین سایت دست پیدا کنید را به شما معرفی می‌کنیم:

راه‌های ساخت سایت بدون نیاز به کدنویسی

یکی از بهترین راه‌ها برای ساخت سایت آسان و بی دردسر، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا است. این سیستم‌ها از قبل طراحی شده و هسته مدیریت سایت شما را انجام می‌دهد. سیستم‌های مدیریت محتوا انواع مختلفی داشته که بهترین و منعطف‌ترین آن را می‌توان به وردپرس اشاره کرد.

هم‌چنین امروزه سایت سازهایی وجود داشته که با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان، قالب‌های آماده‌ای را به شما ارائه داده و حتی آموزش ساخت سایت رایگان را هم به شما می‌دهد. در ادامه به معرفی این دو روش پرداخته و به شما در ساخت سایتی کامل کمک می‌کنیم:

ساخت سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا

سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت و ساخت سایت مفید بوده که انواع مختلفی از جمله کد باز و یا اشتراکی تقسیم می‌شود.

سیستم کد باز نرم افزارهایی هستند که کدهای آن قابل دسترس و تغییر بوده امکان هر تغییر را در آن می‌دهد. اما سیستم محتوای اشتراکی اجازه دسترسی به کدها را به کاربران نداده و از شرکت‌های مخصوص، با پرداخت هزینه سالانه، ماهانه و یا بسته‌ای قابل استفاده است.

بهترین نوع سیستم مدیریت محتوا

وردپرس به عنوان بهترین و کاربردی‌ترین نوع سیستم مدیریت محتوا بوده بیش از 60 میلیون از وب‌سایت‌های جهان با آن ساخته شده است. وردپرس قابلیت سرعت بالای نصب و راه‌اندازی را داشته و با حجمی کم به کاربران ارائه می‌شود. هم‌چنین دارای افزونه‌های متعددی بوده که سازگاری و بهینه بودن آن برای موتور جستجو ثابت شده است.

اما عیب این سیستم مدیریت محتوا را می‌توان به عدم کارایی مناسب برای فروشگاه‌های بزرگ آنلاین دانست؛ زیرا با به کارگیری افزونه‌های مختلف؛، بسیار سنگین و پرحجم شده و باعث کند شدن سرعت سایت می‌شود

آیا بدون سیستم‌های مدیریت محتوا هم می‌توانیم سایت بسازیم؟

درست است که استفاده از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا برای ساخت آسان و کم هزینه سایت مناسب بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد، اما باز هم سختی‌های خاص خود را دارد. از طرفی وردپرس برای ساخت فروشگاه‌های بزرگ پاسخگو نبوده و کاربران را دچار مشکل می‌کند.

از همین رو برخی از تیم‌های متخصص، دست به ساخت وب‌سایت‌های سایت ساز افتاده که بدون نیاز به هیچ تخصص و محدودیتی، به راحتی سایت مورد نظرتان را ساخته و در کمترین زمان آن را به شما تحویل می‌دهد.

سایت سازها مشکلات وردپرس را نداشته و نه تنها برای فروشگاه‌های بزرگ مناسب است، بلکه به هیچ عنوان باعث کند شدن سرعت سایت نمی‌شود. هم‌چنین نیاز به دانش خاصی نداشته و برنامه‌نویسی‌های سخت را نیاز ندارد.

بهترین فروشگاه ساز و سایت ساز در ایران چیست؟

امروزه سایت سازهای مختلفی در تولید سایت و فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت کرده که به هیچ عنوان نیاز به کدنویسی نداشته و قالب‌های آماده‌ای را به شما ارائه می‌کند.

اما یکی از بهترین آن‌ها را می‌توان به سایت ساز پرتال اشاره کنیم. پرتال در مدت زمان بسیار کوتاهی، سایت موردنظرتان را به شما ارائه داده و به هیچ عنوان باعث کند شدن سرعت سایتتان نمی‌شود؛ حتی اگر میلیون‌ها نفر در طول روز از سایتتان دیدن کنند.

از طرفی با مراجعه به سایت ساز پرتال، دیگر دغدغه‌‌ای برای مشکلات امنیتی وب‌سایتتان نداشته و خیالتان از این بابت راحت می‌شود

بهترین ویژگی سایت ساز پرتال، در کم بودن هزینه طراحی وب‌سایت بوده به عنوان بهترین و اصلی‌ترین مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

هم‌چنین دارای گروه پشتیبانی قوی و قدرتمندی بوده که مشکلاتتان را هم در هر زمانی برطرف می‌کند. قالب‌هایی که پرتال برای سایت‌ها ارائه می‌دهد، بسیار متفاوت و جذاب بوده شما را در ساخت سایت‌هایی زیبا کمک می‌کند

از طرفی در پرتال تعرفه ساخت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت بسیار کم و مناسب بوده و به صرفه اقتصادی است؛ به طوری که در ابتدا به طور رایگان، دست به ساخت سایت مورد نظرتان زده و تا هفت روز به شما اجازه دسترسی به آن را می‌دهد؛ در نهایت اگر شما از سایت ساخته شده رضایت کافی را داشته باشید، هزینه بسیار مناسبی را دریافت می‌کند

اگر شما هم قصد ساخت سایت بدون کدنویسی و در کمترین زمان را دارید، می‌توانید به سایت پرتال مراجعه کرده و یا با داخلی 2 شماره 02163404 تماس بگیرید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها