کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جنایت هنگام خرید موتورسیکلت


کد خبر : ۹۱۴۸۳یکشنبه، ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷:۲۶۱۳۰۴ بازدید

مرد میانسال که مدعی است هنگام معامله یک موتورسیکلت مرتکب قتل شده بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

مرد میانسال که مدعی است هنگام معامله یک موتورسیکلت مرتکب قتل شده بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود یک سال قبل مرد میانسالی با پلیس تماس گرفت و گفت من دوستم را در خانه‌ام کشته‌ام.

وقتی مأموران پلیس به خانه مورد نظر رفتند با جسد مردی روبه‌رو شدند که به تأیید کارشناسان اورژانس بر اثر خفگی جان باخته بود. از سوی دیگر آثار درگیری و آسیب به گردن و کمر مقتول نشان می‌داد وی قبل از قتل با متهم درگیر شده بود. بدین ترتیب متهم دستگیر و جسد نیز به پزشکی قانونی منتقل شد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: من تولیدی پوشاک دارم و این مرد برای من کار می‌کرد او با موتورسیکلتش برایم بار جابه‌جا می‌کرد. چون موتورش خیلی خوب بود به او گفته بودم هر وقت قصد داشت موتورش را بفروشد به من اطلاع دهد تا اینکه یک روز به من گفت می‌خواهد موتورش را بفروشد به او گفتم آن را 35 میلیون تومان می‌خرم. بعد هم قرار شد برای معامله به خانه من بیاید روز مورد نظر با دو نفر از دوستانش آمد اما من ناراحت شدم و گفتم قرار بود این معامله بین خودمان باشد که مقتول از آنها خواست بروند وقتی تنها شدیم من گفتم 20 میلیون تومان نقد می‌دهم و 15 میلیون تومان هم بعد از اینکه سند موتور را به نامم بزنی می‌دهم او هم قبول کرد اما وقتی به آشپزخانه رفتم تا چای بیاورم ناگهان او از پشت به من حمله کرد. از این کارش خیلی شوکه شده بودم می‌خواستم از خودم دفاع کنم چون او چاقو داشت می‌خواست مرا با چاقو بزند که چون زورم از او بیشتر بود نتوانست دستم را روی گردنش گذاشتم و فشار دادم تا از حال رفت خودم با اورژانس تماس گرفتم چون فکر نمی‌کردم مرده باشد اما امدادگران اورژانس پس از معاینه گفتند مرده است.

 مرد میانسال در ادامه گفت: من واقعاً نمی‌دانم چرا به من حمله کرد شاید فکر می‌کرد من پول بیشتری در خانه داشته‌ام و می‌خواست پول‌هایم را سرقت کند.
پس از اعترافات این متهم و صدور کیفرخواست بزودی وی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها