کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از خودرو جدید منصوری در امارات


کد خبر : ۹۱۴۴۱شنبه، ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱:۲۷۷۷۶۸ بازدید

شرکت آلمانی منصوری، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تیونینگ (ارتقا بخش‌های مختلف خودرو مثل قدرت موتور، ظاهر خودرو و ...
رونمایی از خودرو جدید منصوری در اماراترونمایی از خودرو جدید منصوری در امارات

شرکت آلمانی منصوری، یکی از معروف‌ترین شرکت‌های تیونینگ (ارتقا بخش‌های مختلف خودرو مثل قدرت موتور، ظاهر خودرو و سایر بخش‌ها) جهان، همواره با ساخته‌های بحث‌برانگیزش شناخته می‌شود و هر بار با تولید محصولی جدید، توجه مردم و به‌ویژه دوستداران خودرو را به خود جلب می‌کند.

به گزارش ایران جیب از وب‌سایت هات کارز، این بار نیز این شرکت نسخه محدودی از مرسدس ای‌ام‌جی جی۶۳ (AMG G63) مخصوص امارات تولید کرده است. انتخاب مرسدس جی۶۳ به این دلیل بوده که این خودرو در امارات از خودروهای پرطرفدار محسوب می‌شود.

رونمایی از این مرسدس بخشی از جشن‌هایی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس امارات تا آوریل ۲۰۲۲ در این کشور ادامه خواهد داشت. امارات متحده عربی با فرمان شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان سال ۲۰۲۱ را به عنوان پنجاهمین سال تاسیس این کشور اعلام کرد و به همین مناسبت، جشن‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف تدارک دید.

یکی از ویژگی‌های این مرسدس که به همین مناسبت «نسخه ۵۰» هم نامیده می‌شود، تغییر شکل فضای داخلی آن است. این فضا به طور کامل و منحصربه‌فرد با چرم زرد و بنفش تزیین شده است؛ اما از نظر کارشناسان خودرو، دیوانگی واقعی در نمای بیرونی این مرسدس نمود دارد. این ماشین که در قسمت جلو به رنگ بنفش طراحی شده، در نیمه دوم به شکل خیره‌کننده‌ای به رنگ مشکی تبدیل می‌شود. علاوه بر تغییرات اساسی در رنگ، نمای بیرونی ای‌ام‌جی جی۶۳ از نظر ویژگی‌های بدنه نیز قابل اشاره است.

یک تمایز مهم دیگر در طراحی این خودرو، قوس‌ چرخ‌های آن است؛ چرخ‌های مشکی چندپره‌ای که رنگ بنفش را در جلو ماشین با رنگ مشکی در پشت آن ترکیب می‌کنند؛ اما تغییرات این مرسدس فقط ظاهری نیست و از نظر عملکرد نیز ارتقا یافته است. به گفته منصوری، داده‌های عملکردی که در اختیار دارند نشان می‌دهد که جی۶۳ می‌تواند ۹۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. البته این شرکت در مورد ارتقای موتور اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است.

برای خودرو جدید منصوری هنوز قیمتی تعیین نشده، اما با توجه به اینکه با تعداد محدود و ویژه امارات خواهد بود، مطمئنا ارزان نیست.

منصوری، شرکت خودروسازی لوکس آلمانی-سوییسی مستقر در آلمان است که در زمینه تیونینگ و سفارشی‌سازی خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت را یک مهاجر ایرانی‌تبار، به نام کوروش منصوری، سال ۱۹۸۹ تاسیس کرد. در حالی که شرکت‌های تیونینگ خودرو جهان قطعات مختلف را از شرکت‌های دیگر تهیه و روی خودرو نصب می‌کنند، شرکت منصوری تمامی قطعات، به جز تایر را در کارخانه‌های خود تولید می‌کند و این وجه تمایز اصلی این شرکت با دیگر تیونینگ‌کنندگان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها