کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امروز، آخرین مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده پاییز


کد خبر : ۹۱۳۷۲چهارشنبه، ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷:۱۷۹۴۳ بازدید

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، امروز آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده پاییز و پرداخت مالیات ...
امروز، آخرین مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده پاییزامروز، آخرین مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده پاییز

طبق اعلام سازمان امور مالیاتی، امروز آخرین مهلت برای ارائه اظهارنامه مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده پاییز و پرداخت مالیات متعلقه است.

مالیات بر ارزش افزوده، مالیات غیرمستقیمی است که بر تفاوت بین ارزش کالاها و خدمات عرضه شده با ارزش کالاها و خدمات خریداری یا تحصیل شده در یک دوره معین وضع می‌شود و نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد که شامل شش درصد مالیات و سه درصد عوارض است.

طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده، مؤدیان مالیاتی باید حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مالیات مربوطه در این زمینه را پرداخت کنند که آخرین مهلت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز سال‌جاری تا پایان امروز خواهد بود. 

در این راستا، مؤدیان می‌توانند از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR  قسمت مالیات بر ارزش افزوده اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ارائه اظهارنامه و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.

همچنین، مؤدیان مالیاتی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل پاییز ۱۴۰۰ را تا پایان مهلت مقرر ارائه نکنند، علاوه بر محرومیت از تسهیلات و معافیت مالیاتی، مشمول جرایم قانونی خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها