کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نمایی از هیولای برقی مرسدس بنز


کد خبر : ۹۱۳۳۴سه شنبه، ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴:۰۳۷۲۳۰ بازدید

مرسدس بنز در تلاش برای ارائه مطلوب‌ترین وسایل نقلیه الکتریکی در سرتاسر جهان، تمام مراحل ماموریت خود برای افزایش برد و ...
نمایی از هیولای برقی مرسدس بنزنمایی از هیولای برقی مرسدس بنز

مرسدس بنز در تلاش برای ارائه مطلوب‌ترین وسایل نقلیه الکتریکی در سرتاسر جهان، تمام مراحل ماموریت خود برای افزایش برد و کارایی را به کار گرفته است و در این بین Vision EQXX جدیدترین ثمره زحماتش محسوب می‌شود.

به گزارش ایران جیب و به نقل از نیواطلس، این خودروی براق ۴ در، بردی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر خواهد داشت. مرسدس وزن و کشش را کاهش داده و فناوری‌های افزایش کارایی را در هر گوشه و شکافی اضافه کرده است.

یک خودروی مفهومی اکتشافی که قرار نیست «قاتل تسلا» باشد که سال‌هاست خود را به عنوان پیشتاز مطرح کرده است. مرسدس اما در حال حاضر یکی از چشمگیرترین جایگزین‌های تسلا را در EQS ارائه می‌دهد؛ یک سدان پرچمدار برقی که لوکس‌تر از مدل S است. پروژه ویژن  EQXX یک پیشرفت طبیعی است که بر اساس موفقیت‌های EQS برای ایجاد یک سدان برقی نسل بعدی واقعا ارزشمند برای سفر جاده‌ای در نظر گرفته شده که در فناوری موج می‌زند.

مرسدس بنز برقی

«اولا کالنیوس»، رئیس هیئت مدیره دایملر AG و مرسدس بنز AG، در معرفی این کانسپت آینده‌نگر گفت: «مرسدس بنز ویژن EQXX نشان می‌دهد که ما چگونه آینده خودروهای الکتریکی را تصور می‌کنیم. فقط یک سال و نیم پیش، این پروژه را آغاز کردیم که منجر به ساخت کارآمدترین مرسدس بنز با مصرف انرژی فوق‌العاده کمتر از ۱۰ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر شد. با یک بار شارژ  باتری، بردی بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر دارد که این در وسایل نقلیه جمع‌وجور هم شدنی نیست.»

مرسدس با تکیه بر تیم‌های مهندسی داخلی و توسعه نرم‌افزار از سراسر جهان، برنامه‌های فرمول یک و فرمول E و شرکای خارجی، سرمایه فکری جدی جهانی را برای کار بر روی Vision EQXX قرار داد. کار بلندپروازانه در قلب خودروی الکتریکی آغاز شد، جایی که شیمیدان‌های متخصص باتری با اطلاعات فناوری فرمول یک توانستند نزدیک به ۱۰۰ کیلووات ساعت ظرفیت را در بسته‌ای با ۵۰ درصد حجم و ۳۰ درصد وزن کمتر از یک بسته ۱۰۸ کیلووات ساعتی که به EQS نیرو می‌دهد، را قرار دهند.

سقف این مرسدس دارای پنل مخصوص جذب انرژی خورشیدی است که این به شارژ باتری‌ها کمک می‌کند. این میزان باتری، حدود ۲۵ کیلومتر به برد وسیله نقلیه می‌افزاید.

باتری Vision EQXX در نهایت در یک درایو الکتریکی ۹۰۰ ولتی ۲۰۱ اسب بخاری جدید قرار می‌گیرد که گفته می‌شود قدرت را با ۹۵ درصد بازدهی به چرخ‌ها می‌رساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها