کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

راهنمای رزرو هتل ارم قشم در شرایط امیکرون


کد خبر : ۹۱۲۷۹دوشنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱:۲۱۱۴۸۷ بازدید

تا حرف از جنوب کشور به میان می‌آید دوستداران طبیعت همگی به یاد جزیره زیبای قشم می‌افتند. این جزیره تا دلتان بخواهد جاذبه گردشگری دارد. هتل ارم قشم جزو ...
راهنمای رزرو هتل ارم قشم در شرایط امیکرونراهنمای رزرو هتل ارم قشم در شرایط امیکرون

تا حرف از جنوب کشور به میان می‌آید دوستداران طبیعت همگی به یاد جزیره زیبای قشم می‌افتند. این جزیره تا دلتان بخواهد جاذبه گردشگری دارد. هتل ارم قشم جزو معروف‌ترین هتل های این جزیره است. قشم به عنوان بزرگ‌ترین جزیره در آب‌های خلیج فارس شناخته شده است. تاریخ دیرینه جزیره قشم به دوران ساسانیان و حتی پیش از آن بازمی‌گردد. جزیره یاد شده در گذشته به نام ابرکان شناخته می‌شد و جالب است بدانید که این جزیره وسعتش از ۲۲ کشور در جهان بزرگ‌تر است؛ علاوه بر همه این‌ها قشم دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است که نظیر آن‌ها پارک کروکودیل‌ها، جنگل‌های حرا، روستای چاهکوه، غارهای خربس، جزیره هنگام، جزایر ناز، غار نمک، گنبد نمکی، ژئوپارک قشم، اسکله بندر لافت، روستای تاریخی کوشه، آب انبارهای قدیمی قشم و روستای گوران است؛ ازاین‌رو جزیره قشم طرفداران بسیاری دارد و به همین دلیل هم در عرصه هتلداری و صنعت گردشگری پیشرفت چشمگیری داشته است.

درباره هتل ارم قشم

در ادامه مطلب پیش‌رو قصد داریم یکی از معروف‌ترین هتل های قشم یعنی هتل ارم را به شما معرفی کنیم و در مورد امکانات و خدماتش بیشتر گفتگو نماییم. هتل ارم در اوایل سال ۱۳۹۵ ساخته شد و زمین آن به وسعت ۱۰۰۰۰ مترمربع بوده و بیش از ۸ هزار مترمربع زیربنا دارد. این هتل ۴ ستاره یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های قشم به شمار می‌رود. واحدهای اقامتی هتل ارم به ۷۶ باب اتاق و سوئیت می‌رسد که در یک ساختمان ۵ طبقه پراکنده شده‌اند. هتل یاد شده معماری فوق‌العاده‌ای دارد و نورپردازی در آن بسیار عالی و حرفه‌ای انجام شده و ستون‌های بلندش شما را به یاد معماری‌های اصیل ایرانی می‌اندازد. این هتل زیبا دارای اتاق‌های بسیار لوکس با چیدمان امروزی است.

هتل ارم از گل و گیاهان برای زیباتر جلوه دادن سالن‌های خود استفاده نموده؛ همچنین مبلمان فوق‌العاده شیکی را برای اتاق‌ها و لابی تهیه دیده است. ناگفته نماند که این هتل زیبا محوطه‌ای سرسبز دارد که می‌توانید از این فضای زیبا لذت ببرید. در این فضای سبز آلاچیق‌ها، فواره‌ها و آب‌نماهای زیبایی به چشم می‌خورد که تمام محوطه را فرا گرفته است؛ همچنین میز و صندلی‌هایی در نظر گرفته شده تا مسافران بتوانند از مناظر اطراف لذت ببرند و غروب را تماشا کنند. چشم‌انداز هتل به آب‌های زیبای خلیج فارس، هتل ارم را تبدیل به اقامتگاهی دوست‌داشتنی نموده است.

قیمت هتل ارم قشم

هتل ارم علاوه بر امکانات عمومی دارای امکانات ویژه نیز است، پس اگر از آن‌ها استفاده کنید طبیعتاً باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. از دیگر عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت هتل ارم قشم نوع اتاقی است که انتخاب می‌کنید. اگر متراژ اتاقتان بالا بوده و امکاناتش بیشتر باشد، مسلماً قیمت بیشتری از سایر اتاق‌ها دارد؛ همچنین اگر بخواهید اتاقی را رزرو نموده و از سرویس اضافه آن برای فرزندان و اعضای خانواده‌تان استفاده کنید، به همان نسبت قیمت این اتاق افزایش پیدا می‌کند. از طرفی بازه زمانی اقامت نیز بر روی قیمت هتل ارم‌ تأثیرگذار است؛ پس هنگام رزرو هتل ارم قشم به تمامی این نکات توجه داشته باشید و اگر می‌خواهید هتل را با قیمت پایین‌تری رزرو کنید باید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. لازم به ذکر است در صورت رزرو آنلاین هتل ارم از تخفیفات فصلی بهره‌مند شده و می‌توانید اتاق خود را بدون هیچ استرسی رزرو کنید.

خدمات و امکانات عمومی هتل ارم قشم

سالن بیلیارد هتل ارم قشم

اگر قصد دارید خودرو خود را به جزیره قشم ببرید، اصلاً نگران پارکینگ نباشید؛ چراکه هتل ارم دارای پارکینگی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو است. این پارکینگ به صورت غیر‌مسقف بوده و برای میهمانان رایگان است. باید بدانید با رزرو هتل ارم قشم به راحتی در لابی و اتاق خود به اینترنت پر سرعت دسترسی خواهید داشت و عملیاتی مانند فتوکپی، فکس و خدمات اینترنتی را می‌توانید در این هتل انجام دهید؛ بنابراین دغدغه از بابت چک کردن امور اینترنتی و ایمیل خود نخواهید داشت. خوشبختانه هتل ارم دارای خدماتی مانند لاندری و خشک‌شویی نیز است؛ در نتیجه به‌هیچ‌وجه نگران کثیف شدن لباس‌هایتان نباشید. اگر حوصله بیرون رفتن از اتاق را ندارید و دوست دارید بیشتر استراحت کنید، می‌توانید صبحانه و ناهارتان را در اتاق میل کنید؛ البته باید بدانید که هتل ارم دارای سالن صبحانه ‌خوری است.

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و تمامی کارکنان مسلط به زبان عربی، انگلیسی و هندی هستند؛ بنابراین مشکلی از این بابت نیز نخواهید داشت. هتل ارم سالن کنفرانس نیز دارد و برای جلسات کاری خود می‌توانید از این سالن کنفرانس که بسیار مجهز است، بهره‌مند شوید. اگر نیاز به پول نقد داشتید به دستگاه ATM هتل ارم مراجعه نمایید. در هتل ارم از طاعات و عبادات غافل نشوید چراکه این هتل دارای نمازخانه‌ای تمیز و زیبایی است. از دیگر امکانات ویژه هتل مذکور می‌توان به روم سرویس اشاره کرد. روم سرویس یکی از امکانات فوق‌العاده عالی هتل‌ ها است که خوشبختانه هتل ارم این سرویس را در اختیار میهمانان و مسافرانش قرار می‌دهد. روم سرویس در هتل ارم به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود؛ پس در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید هر آنچه که هوس می‌کنید را سفارش دهید.

از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به سالن بیلیارد و اتاق ماساژ اشاره کرد. بعد از تفریح، بازار‌گردی و گردش، ماساژ حسابی خستگی را از تن شما بیرون می‌کند. ورزش دوستان اصلاً نگران تناسب اندام خود نباشند؛ چراکه هتل ارم دارای سالن بدن‌سازی است. در این سالن بدن‌سازی انواع لوازم ورزشی بسیار پیشرفته وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین برای سر زدن به جاذبه‌های تفریحی و گردشگری جزیره قشم می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل ارم بهره‌مند شوید. ناگفته نماند که این هتل زیبا دارای فروشگاه صنایع دستی نیز است؛ پس یادتان نرود که برای اقوام و خانواده خود از این فروشگاه‌های جذاب سوغاتی بخرید.

امکانات اتاق‌ های هتل

امکانات واحدهای اقامتی هتل ارم

هتل زیبای ارم در واحدهای اقامتی خود امکانات و تجهیزات خوبی را قرار داده است. باید بدانید داخل اتاق‌های هتل یاد شده شبکه ماهواره موجود است؛ پس با خیال راحت و در آرامش می‌توانید از کانال‌های مجاز ماهواره استفاده کنید و حسابی سرگرم شوید. جهت ارتباط برقرار کردم با خارج از اتاق می‌توان از تلفن در این اتاق‌ها استفاده نمود. برای مرتب ماندن لباس‌ها می‌توانید آن‌ها را در کمد لباس که در تمامی اتاق‌ها موجود است قرار دهید. اینترنت بی‌سیم رایگان در تمامی اتاق‌ها وجود دارد و تمامی واحدهای اقامتی هتل ارم‌ دارای مبلمان و سرویس خواب هستند. از دیگر امکانات این اتاق‌‌ها می‌توان به گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، بطری رایگان آب، سیستم تهویه مطبوع هوا، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، لوازم بهداشتی، مینی بار و یخچال اشاره کرد. در مجموع کیفیت تمامی اتاق‌ها در حد استاندارد بوده و سرویس‌دهی به‌طور منظم انجام می‌شود.

واحدهای اقامتی هتل ارم قشم

اتاق یک نفره هتل ارم در قشم

هتل ارم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا نظر مسافرانش را جلب نماید. این هتل ۴ ستاره تمام واحدهای اقامتی خود را در سطح استاندارد ساخته و برای تشخیص بهتر، اتاق‌ها را کلاس بندی نموده است. برای مثال اتاق‌های كلاس A، اتاق‌های كلاس B و اتاق‌های كلاس C. تنوع در واحدهای اقامتی این هتل سبب می‌شود تا به راحتی یکی از این اتاق‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.

در این مطلب سعی بر آن بود تا هتل ارم قشم به طور کامل معرفی شود؛ در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره می‌توانید به مقاله همه چیز درباره هتل ارم قشم و امکانات آن مراجعه کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها