کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جاساز 43 کیلو تریاک در کپسول گاز


کد خبر : ۹۱۲۲۰یکشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲:۳۵۶۳۴ بازدید

اعضای یک باند برای ورود مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت تریاک‌ها را درون کپسول گاز سی ان جی جاساز کرده بودند.

اعضای یک باند برای ورود مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت تریاک‌ها را درون کپسول گاز سی ان جی جاساز کرده بودند.

سرهنگ «عبدالوهاب حسنوند» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این باره گفت: مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر در تهران با تشکیل باندی به تهیه و توزیع مواد می‌پردازد. در تحقیقات بیشتر مأموران مشخص شد متهم به تازگی یک محموله بار مواد مخدر را از مرزهای شرقی خریداری کرده و ضمن بارگیری با یک دستگاه خودرو سواری قصد انتقال به تهران را دارد که با هماهنگی‌های قضایی تیمی از مأموران این پایگاه به محورهای مواصلاتی اعزام شدند و تردد خودروها را تحت کنترل درآوردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران بعد از چندین ساعت گشتزنی هدفمند روز جمعه موفق شدند خودرو متهمان را در اتوبان «شهید کاظمی» متوقف و بلافاصله راننده و 2 سرنشین خودرو را دستگیر کنند. پس از توقیف خودرو در بازرسی از خودرو 43 کیلوگرم تریاک که به‌صورت حرفه‌ای و بسیار ماهرانه در کپسول سی ان‌جی جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه هر 3 متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و امید است شهروندان نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها