کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزییات دستگیری عامل اسیدپاشی به زنان در شهریار


کد خبر : ۹۱۱۱۳پنجشنبه، ۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸:۳۵۷۲۲ بازدید

فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک‌های شهریار را تشریح کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران جزئیات دستگیری عامل اسیدپاشی در یکی از پارک‌های شهریار را تشریح کرد.

به‌گفته سردار کیوان ظهیری در پی وقوع یک فقره اسید پاشی به چند نفر از زنان در حال ورزش در یکی از پارک های شهرستان شهریار در روز گذشته و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، بلافاصله شناسایی و دستگیری عامل اسیدپاش به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در جریان وقوع این اتفاق، یک خانم از ناحیه پشت پا دچار آسیب دیدگی جزئی شده بود که جهت درمان به بیمارستان منتقل شد و لباس سه نفر دیگر از بانوان نیز مورد اسید پاشی قرار گرفته بودند که آسیب جسمانی متوجه آنها نشده بود.

سردار ظهیری اظهارداشت: با انجام تحقیقات از محل حادثه، بازبینی دوربین های مدار بسته مشرف به محل وقوع حادثه و اخذ اظهارات آسیب دیدگان اسید پاشی، تصویر و چهره عامل اسیدپاشی به دست آمد و در کمتر از ۲۴ ساعت در عملیاتی از سوی ماموران پلیس آگاهی غرب استان تهران، متهم در شهر اندیشه شهریار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام اینکه، متهم فردی ۳۲ ساله و دارای سوابق کیفری سرقت، حمل موادمخدر و تخریب اموال عمومی بود، تصریح کرد: وی در تحقیقات و بررسی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و اذعان داشت ۱۰ روز پیش از کمپ ترک اعتیاد ترخیص شده است.

حوالی ۱۰ صبح روز سه شنبه گذشته سه خانم برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته که مورد حمله اسید پاشی قرار گرفتند. معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته: حادثه روز گذشته اسید پاشی در شهرک اندیشه شهریار توسط یک زن که ماسک به صورت داشته انجام گرفته

به دلیل لباس های ضخیمی که تن خانم ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و فقط یکی از آنها دچار سوختگی جزیی به بیمارستان منتقل شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها