کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پلیس در تعقیب عامل قتل در دوئل مرگبار


کد خبر : ۹۱۰۵۴چهارشنبه، ۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹:۰۹۸۸۵ بازدید

پسر جوان وقتی به ملاقات دختر مورد علاقه‌اش می‌رفت نمی‌دانست از سوی رقیبش به قتل می‌رسد.

پسر جوان وقتی به ملاقات دختر مورد علاقه‌اش می‌رفت نمی‌دانست از سوی رقیبش به قتل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 4:30 بامداد سه‌شنبه 7 دی، مأموران کلانتری 109 بهارستان در تماس با بازپرس حبیب‌الله صادقی، از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند.

به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی و تیم بررسی راهی بیمارستان شده و تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که شامگاه دوشنبه پسر 23 ساله را در حالی که با ضربات چاقو مصدوم شده بود از اسلامشهر برای درمان به تهران منتقل کرده‌اند. اما تلاش کادر درمان برای نجات پسر جوان بی‌نتیجه ماند و او در کمتر از 24 ساعت پس از درگیری به کام مرگ رفت.

در تحقیقات اولیه، مشخص شد مهدی یک سال و نیم قبل با دختری به نام سحر آشنا و به او علاقه‌مند شده بود اما از مدتی قبل پسر جوانی به نام شایان مدام برای سحر ایجاد مزاحمت و سعی می‌کرد که نامزدی سحر و مهدی را به‌هم بزند.

پسر جوانی که شاهد درگیری مرگبار بود گفت: روز حادثه مهدی به سراغم آمد و از من خواست او را به محل قراری که با سحر داشت برسانم. با خودروی پراید او را رساندم و داخل ماشین بودم که ناگهان شایان را دیدم که به سمت مهدی رفت و باهم درگیر شدند. شایان با چاقویی که به همراه داشت چندین ضربه به مهدی زد و متواری شد.
با شناسایی عامل این جنایت، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور تحقیقات از خانواده مقتول؛ شاهدان و دستگیری قاتل فراری را صادر کرد. از آنجایی که درگیری در اسلامشهر رخ داده پس از تحقیقات اولیه پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای محل وقوع حادثه ارجاع خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها