کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین قیمت برنج در بازار


کد خبر : ۹۰۹۹۵دوشنبه، ۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳:۵۳۸۷۲۹ بازدید

بعد از اینکه کمتر از یک ‌ماه پیش در بازار و سطح شهر برنج ایرانی قیمت 80هزار تومانی را تجربه کرد، قیمت این محصول...
جدیدترین قیمت برنج در بازارجدیدترین قیمت برنج در بازار

بعد از اینکه کمتر از یک ‌ماه پیش در بازار و سطح شهر برنج ایرانی قیمت 80هزار تومانی را تجربه کرد، قیمت این محصول در میادین میوه و تره‌بار هم از مرز 55هزار تومان عبور کرد و هر کیلوگرم برنج ایرانی از ارقام مرغوب و درجه یک به 55.500تومان رسید.

 هر کیلو برنج دم‌سیاه، هاشمی و طارم از روز گذشته در غرفه‌های خواربارفروشی میادین میوه و تره‌بار 55.500تومان قیمت خوردند که در مقایسه با آخرین قیمت آنها 6هزار تومان در هر کیلو افزایش نشان می‌دهد. افزایش قیمت با درصد کمتری در ارقام پرمحصول نیز اعمال شده و هر کیلو از این برنج‌ها حدود 2هزار تومان افزایش قیمت داشته‌اند.

همشهری نوشت: نرخ‌نامه جدید میادین میوه وتره‌بار شهرداری نشان می‌دهد هر کیلوگرم برنج دودی پرمحصول 47هزار تومان، برنج قهوه‌ای 45هزار تومان، برنج فجر 44هزار تومان، شیرودی 39هزار تومان، برنج ندا 37هزار تومان و دیگر برنج‌های معطر ایرانی 38هزار تومان عرضه می‌شوند، درحالی‌که قیمت برنج دودی و قهوه‌ای تا‌ ماه گذشته هر کیلو 45هزار تومان و بقیه به‌ترتیب 38.900، 36، 35.500 و 37هزار تومان بود. هر کیلوگرم برنج نیم‌دانه معطر هم با 900تومان افزایش قیمت به 29.900تومان رسید.

در میادین میوه وتره‌بار انواع برنج‌های وارداتی نیز با نرخ تنظیم بازار عرضه می‌شود. قیمت برنج از ابتدای امسال تاکنون در میادین میوه و تره‌بار 68درصد افزایش داشته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها