کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشاور امنیت ملی آمریکا: به ایران مستقیما پیام دادیم


کد خبر : ۹۰۶۶۸یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴:۰۷۲۱۴۸ بازدید

همزمان با پایان دور دیگری از مذاکرات اتمی میان ایران و قدرت های جهانی، که بدون حصول توافق خاتمه یافته، جیک سولیوان، مشاور امنیت ملی ...

همزمان با پایان دور دیگری از مذاکرات اتمی میان ایران و قدرت های جهانی، که بدون حصول توافق خاتمه یافته، جیک سولیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در نشست شورای روابط خارجی گفته است که آمریکا مستقیما به ایران پیام داده که در صورت ادامه رفتارش در برنامه اتمی و خودداری از بازگشت به توافق اتمی برجام چه روی خواهد داد.

سولیوان مشخص نکرده این پیام چگونه به ایران منتقل شده است.

سولیوان در پاسخ به این سئوال که آیا ایران می‌داند که صبر آمریکا چه حدی دارد گفته است: "ما هم ازطریق متحدان اروپایی و هم مستقیما با ایران نگاه و نگرانیمان را درباره ادامه فعالیت های تهران در پیشبرد برنامه هسته ای این کشور مطرح کرده ایم. من در اینجا  بیشتر از این نمی خواهم علنا عیان کنم که این پیام ها دقیقا چه بوده و معتقدم که ایران متوجه این موضوع هست" .

پیش از این مقام های سیاسی و نظامی دولت جو بایدن گفته بودند که هیچ گزینه ای در برابر ایران حذف نشده و از جمله گزینه نظامی، هم همچنان روی میز قرار دارد. برخی از رسانه های آمریکایی گفته اند که در صورت شکست مذاکرات احیای توافق هسته ای برجام، ایالات متحده ممکن است رشته تازه ای از تحریم ها را علیه ایران اعمال کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها