کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واقعیت مجازی برای پورشه


کد خبر : ۹۰۴۱۷سه شنبه، ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱:۳۷۱۵۶۵ بازدید

پورشه برای سری جدید بازی ویدیویی گرن توریزمو یک ماشین مسابقه‌ای الکتریکی طراحی کرده است. خودروساز آلمانی می‌گوید با این ...
واقعیت مجازی برای پورشهواقعیت مجازی برای پورشه

پورشه برای سری جدید بازی ویدیویی گرن توریزمو یک ماشین مسابقه‌ای الکتریکی طراحی کرده است. خودروساز آلمانی می‌گوید با این که "ویژن گرن‌توریزمو" برای دنیایی مجازی ساخته شده، اما طراحانش آن را با نگاهی واقع‌بینانه طراحی کرده‌اند.

ماشین توسط پنج طراح جوان پورشه که دستی در بازی‌های کامپیوتری دارند طراحی شده است. ظاهر ماشین ترکیبی از مدل‌های مسابقه‌ای مشهور پورشه در دهه پنجاه میلادی و مدل‌های کنونی کارخانه است.

ويژن گرن‌توریزمو بیش از هزار اسب بخار نیرو دارد و حداکثر سرعتش ۳۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. پورشه می‌گوید شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ماشین ۲/۱ ثانیه است.

با اینکه قرار نیست مدلی از گرن‌توریزمو خارج از دنیای مجازی ساخته شود، پورشه می‌گوید از این پروژه استفاده کرده تا ویژگی‌های ماشین‌های اسپرت آینده این کارخانه را نمایش دهد. پیتر واگرا، مدیر طراحی پورشه می‌گوید ابعاد کوچک، چابکی و مقاومت کم در برابر هوا از اصول اصلی طراحی مدل‌های اسپرت آینده کارخانه خواهد بود.

پیش از پورشه شرکت‌های دیگر نظیر جگوار، لامبورگینی، آستون مارتین و بوگاتی ماشین‌هایی ویژه بازی گرن‌توریزمو طراحی کرده‌اند. پورشه می‌گوید نظرسنجی‌هایش نشان داده که بازی‌های ویدیویی در بین مشتریانش محبوب است و این کارخانه می‌خواهد علاوه بر عرضه ماشینی برای این مشتریان، پورشه را به جوانان معرفی کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها