کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محدودیت متقاضیان در نام‌نویسی نهضت ملی مسکن


کد خبر : ۹۰۳۱۴شنبه، ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰:۲۲۱۲۳۰۲ بازدید

با وجود اینکه کمتر از 10 روز به پایان مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن باقی مانده، همچنان شرایط ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط ...
محدودیت متقاضیان در نام‌نویسی نهضت ملی مسکنمحدودیت متقاضیان در نام‌نویسی نهضت ملی مسکن

با وجود اینکه کمتر از 10 روز به پایان مهلت ثبت نام نهضت ملی مسکن باقی مانده، همچنان شرایط ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط در بیش از 390 شهر کشور مهیا نشده است.

 با گذشت بیشتر از 50 روز از ثبت نام نهضت ملی مسکن، تاکنون بیشتر از 2 میلیون نفر در طرح ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در 4 سال ثبت نام کرده‌اند.

این آمار در شرایطی رقم می‌خورد که بسیاری از متقاضیان فاقد مسکن همچنان انگیزه‌ای برای ثبت نام در این طرح ندارند، زیرا امکان ثبت نام در بسیاری از شهرها مهیا نشده است.

در همین رابطه یک منبع آگاه در سازمان ملی زمین و مسکن به خبرنگار اقتصادی فارس گفت: با وجود اینکه کمتر از 10 روز به پایان مهلت ثبت نام باقی مانده اما همچنان شرایط ثبت نام برای متقاضیان در بیش از 390 شهر کشور مهیا نشده است.

این منبع آگاه ادامه داد: برای مثال در استان خوزستان تنها شرایط ثبت نام در 2 شهر جدید مهیا شده و عملا تعداد بسیاری از متقاضیان این استان نمی‌توانند ثبت نام کنند.

*مردم بهبهان برای نهضت ملی مسکن باید در شهری با فاصله 200 کیلومتری ثبت نام کنند

پیگیری‌های فارس از وزارت راه و شهرسازی در این رابطه مشخص کرد، در بسیاری از استان‌های کشور، نظیر البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، قزوین فارس، مرکزی، یزد و هرمزگان کمتر از 2 شهر برای ثبت نام عنوان شده و همین مسئله عامل ناتوانی بسیاری از مردم در ثبت نام نهضت ملی مسکن شده است. برای مثال یک متقاضی مسکن در شهر بهبهان برای ثبت نام در این طرح مجبور است در شهر جدیدی به فاصله 200 کیلومتری بهبهان اقدام کند.

این درحالی است که متقاضیان در 12 استان همچنان امکان ثبت نام ندارند و شهری در سامانه سمن برای ثبت نام آن‌ها مهیا نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها