کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موج الکتریکی نیسان


کد خبر : ۹۰۲۲۸جمعه، ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴:۰۱۴۶۸۷ بازدید

نیسان طرح‌هایی از یک وانت الکتریکی منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت خود را برای رقابت با وانت‌های تسلا، فورد و ...
موج الکتریکی نیسانموج الکتریکی نیسان

نیسان طرح‌هایی از یک وانت الکتریکی منتشر کرده که نشان می‌دهد این شرکت خود را برای رقابت با وانت‌های تسلا، فورد و جنرال‌موتورز آماده می‌کند.

کانسپت نیسان جلوپنجره‌ای شفاف دارد که نشان نورانی کارخانه در وسط آن دیده می‌شود و چراغ‌های ماشین دور تا دور جلوپنجره را گرفته است. در عقب وانت هم نمایشگری است که راننده می‌تواند روی آن پیام‌هایی را برای ماشین‌های پشت سر نمایش دهد.

عکس‌های این کانسپت همراه با سه کانسپت دیگر همزمان با اعلام برنامه جدید کارخانه برای ساخت ماشین‌های الکتریکی منتشر شد. نیسان می‌گوید در پنج سال آینده بیست مدل با موتور الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد و برای این پروژه ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

نیسان می‌گوید تا سال ۲۰۳۰ این شرکت و زیرمجموعه لوکسش، اینفینیتی، ۲۳ مدل با موتور الکتریکی در محصولاتشان خواهند داشت که پانزده مدل کاملا الکتریکی است.

یک شاسی‌بلند و یک ماشین روباز دونفره هم از کانسپت‌هایی است که نیسان می‌گوید الگویی برای مدل‌های الکتریکی آینده شرکت خواهند بود.

از بین این چهار کانسپت، ماشینی که زودتر از بقیه به بازار خواهد آمد، شاسی‌بلندی است که احتمالا جایگزین نیسان لیف خواهد شد. این کانسپت از نظر فنی با مدل آریا که به زودی به بازار عرضه می‌شود مشترک است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها