کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نمایش چهره جدید مدل‌های لوکس BMW


کد خبر : ۹۰۲۲۴پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱:۲۹۹۴۸۶ بازدید

ب‌ام‌و کانسپتی رونمایی کرده که چهره جدید مدل‌های لوکس این شرکت را نمایش می‌دهد و قرار است مبنای ساخت یک شاسی‌بلند ...
نمایش چهره جدید مدل‌های لوکس BMWنمایش چهره جدید مدل‌های لوکس BMW

ب‌ام‌و کانسپتی رونمایی کرده که چهره جدید مدل‌های لوکس این شرکت را نمایش می‌دهد و قرار است مبنای ساخت یک شاسی‌بلند اسپرت در زیرمجموعه M کارخانه باشد.

ب‌ام‌و XM که قرار است سال آینده به بازار بیاید تا ۹۰ درصد به این کانسپت شبیه خواهد بود. این شاسی‌بلند اولین مدل هیبرید-الکتریکی است که در زیرمجموعه M ساخته می‌شود.

قوای محرکه ماشین ترکیبی از یک موتور هشت سیلندر و یک موتور الکتریکی است که در مجموع ۷۵۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. اطلاعاتی درباره سرعت و شتاب ماشین منتشر نشده و ب‌ام‌و تنها گفته که XM می‌تواند تا ۸۰ کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند.

ماشین تابستان آینده و همزمان با پنجاه سالگی زیرمجموعه M به بازار خواهد آمد. بخش M پس از موفقیت در آماده کردن ماشین‌های ب‌ام‌و برای مسابقه، از سال ۱۹۷۲ محصولات ب‌ام‌و را تقویت می‌کند. XM قوی‌ترین مدل در تاریخ فعالیت این بخش خواهد بود و ب‌ام‌و می‌خواهد با آن با ماشین‌هایی نظیر لامبورگینی اوروس و پورشه کاین توربو رقابت کند.

فرانک وان میل، مدیر بخش M می‌گوید نظرسنجی از مشتریان نشان داده که هنوز برای ساخت یک ماشین کاملا الکتریکی در زیرمجموعه M زود است، اما مدل‌های آینده M با سیستم هیبرید-الکتریکی مشابه با XM ساخته خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها