کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضرب و شتم تکنیسین اورژانس از سوی همسایه عصبانی


کد خبر : ۹۰۰۲۴پنجشنبه، ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳:۴۴۱۱۸۸ بازدید

کارشناس اورژانس تبریز که برای انتقال یک بیمار به مأموریت اعزام شده بود با اعتراض یکی از همسایه‌ها به صدای بوق آمبولانس و ضرب و شتم از سوی وی راهی بیمارستان شد.

کارشناس اورژانس تبریز که برای انتقال یک بیمار به مأموریت اعزام شده بود با اعتراض یکی از همسایه‌ها به صدای بوق آمبولانس و ضرب و شتم از سوی وی راهی بیمارستان شد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دکتر فرزاد رحمانی رئیس اورژانس آذربایجان شرقی در این باره گفت: این حادثه ساعت شش صبح روز چهارشنبه، در یکی از محله‌های شهر تبریز رخ داد و دو نفر از کارشناسان اورژانس در لحظات پایانی شیفت کاری خود و بعد از ۲۴ ساعت بیخوابی، برای انجام مأموریتی عازم محل شدند و در حال انتقال بیمار بودند که یکی از همسایه‌ها با این بهانه که صدای بوق دنده عقب آمبولانس باعث بیدارشدنش شده، یکی از کارشناسان ما را مورد ضرب و شتم قرار داد و وی از ناحیه گردن و دست آسیب جدی دید.

وی گفت: امور حقوقی مرکز اورژانس استان از طریق مراجع قضایی و انتظامی و تا حصول نتیجه و مجازات این شهروند موضوع را پیگیری خواهد کرد.

علیرضا عمرانی کارشناس مصدوم اورژانس تبریز در توضیح ماجرا به خبرنگار «ایران» گفت: من و همکارم برای انتقال یک مصدوم راهی مأموریت شدیم. ظاهراً در خانه فرد بیمار از ساعاتی قبل مشاجره و درگیری رخ داده بود و یک نفر هم مجروح شده بود. به‌نظر می‌رسید درگیری در خانه فرد بیمار باعث سر و صدای زیادی شده و همسایه‌ها را معترض کرده بود. وقتی ما می‌خواستیم فرد مجروح را به بیمارستان منتقل کنیم در این میان یکی از همسایه‌ها به بهانه بلندی صدای بوق دنده عقب آمبولانس به خیابان آمد و بدون هیچ مقدمه‌ای من را مورد ضرب و شتم قرار داد. با این حال ما ابتدا بیمارمان را به بیمارستان منتقل کردیم و سپس خودم برای درمان به بیمارستان رفتم.

در این ارتباط   محمد علمی مسئول بازرسی اورژانس تبریز نیز به «ایران» گفت: پس از این ماجرا ما منتظر گزارش کارشناسان‌مان هستیم و به طور قطع با فرد خاطی طبق قانون برخورد می‌کنیم. چرا که ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در حین انجام مأموریت برخورد با کارمندان دولت تلقی می‌شود و قانونگذار حداکثر مجازات را برای افراد خاطی در نظر خواهد گرفت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها