کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیت‌کوین هم از سویه جدید کرونا در امان نماند


کد خبر : ۸۹۸۷۸یکشنبه، ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶:۲۶۲۴۴۴ بازدید

با افزایش نگرانی‌ها از شیوع سویه جدید ویروس کرونا که بازارهای مالی جهان را تحت‌ تاثیر قرار داد، بهای بیت‌کوین و سایر رمزارزها نیز ...
بیت‌کوین هم از سویه جدید کرونا در امان نماندبیت‌کوین هم از سویه جدید کرونا در امان نماند

با افزایش نگرانی‌ها از شیوع سویه جدید ویروس کرونا که بازارهای مالی جهان را تحت‌ تاثیر قرار داد، بهای بیت‌کوین و سایر رمزارزها نیز سقوط کرد.

بهای بیت‌کوین در روز گذشته ۶.۵ درصد و بهای اتریوم ۷.۸ درصد کاهش پیدا کرد. هیچ‌یک از رمزارزهای شاخص بازار از این افت قیمت در امان نماندند و کل بازار دچار رکود شد. از ده رمزارز صدر جدول، کاردانو، سولانا و پولکادات نیز بین ۱ تا ۴ درصد افت بها داشتند.

هم‌زمان، نگرانی از ظهور سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون و اثر احتمالی آن بر اقتصاد بازارهای مالی سنتی را نیز لرزاند.

با اعلام خبر مشاهده موارد ابتلا به سویه جدید در آفریقای جنوبی، اروپا و هند و اعمال محدودیت‌های مرزی، سهام شرکت‌های هواپیمایی بزرگ بین ۵ تا ۶ درصد سقوط کرد.

به گفته تحلیلگران، اکنون به‌دلیل تشدید تورم و خبرهای نگران‌کننده کووید، بانک‌های مرکزی کشورها دچار مشکل‌اند و سرمایه‌گذاران مطمئن نیستند که با کاهش حمایت بانک‌های مرکزی، بازار سهام یک ضربه اقتصادی دیگر را تاب می‌آورد یا خیر.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها