کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودرو جدید MVM X22 پرو رونمایی شد + قیمت قطعی


کد خبر : ۸۹۸۰۸جمعه، ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷:۱۳۵۳۳۷۳ بازدید

دقایقی قبل مراسم رونمایی خودرو جدید ام وی ام ایکس22 پرو از سوی مدیران خودرو انجام و قیمت قطعی نیز مشخص شد.
خودرو جدید MVM X22 پرو رونمایی شد + قیمت قطعیخودرو جدید MVM X22 پرو رونمایی شد + قیمت قطعی

دقایقی قبل مراسم رونمایی خودرو جدید ام وی ام ایکس22 پرو از سوی مدیران خودرو انجام شد.

X22 پرو که نسل دوم X22 در ایران شناخته میشود از لحاظ ظاهری ، کابین و فنی با تغییراتی زیادی روانه بازار خواهد شد.

 کابین این خودرو مشخصه‌های جدیدی را ارائه خواهد کرد. طراحی داخلی ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه قبلی به کلی متفاوت است و جلوه‌ای شبیه به محصولات جدید این شرکت همچون آریزو 5 فیس‌لیفت دارد. داشبورد اندکی به سمت راننده متمایل شده است تا وی کنترل بهتری روی ابزارها و ادوات خودرو داشته باشد.

بسیاری از کلیدهای فیزیکی نیز حذف شده‌اند و تنها راه ارتباطی کاربر با نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای از طریق لمس ممکن خواهد بود. فرمان دی کات مشخصه جدید دیگری در کابین ام وی ام X22 پرو است که به دکمه‌های کنترلی نیز مجهز شده است. در نهایت پشت آمپر دیجیتالی سبب می‌شود تا بیننده حس کند به راستی با خودرویی مدرن و امروزی مواجه شده است. حجم صندوق عقب این خودرو بدون تغییر باقی مانده و همچنان 420 لیتر فضا برای قرار دادن لوازم خود در اختیار خواهید داشت، همچنین کابین برای قرارگیری چهارسرنشین بزرگسال فضای کافی را ارائه می‌کند.
 

مانیتور 9 اینچی

ایکس22 پرو مجهز به مانیتور 9 اینچی بزرگ بوده و میتواند لذت استفاده از تکنولوژی را به بهترین شکل به شما ارائه دهد. مانیتور 9 اینچی X22pro دارای رابط کاربری فوق العاده برای استفاده و دسترسی آسان به تمامی کاربری ها می باشد. همچنین مانیتور 9 اینچی X22 pro  امکان اشتراک گذاری تصاویر گوشی شما با مانیتور را دارا می باشد و می توانید از نرم افزار های گوشی خود با صفحه نمایش بزرگ استفاده نمایید.
 

کابین x22 پرو

ظاهر ام وی ام X22 پرو در نمای جلو شباهت غیرقابل انکاری به هیوندای کونا دارد اما طراحان با استفاده از چند المان ساده، موفق شده‌اند تا خود را از اتهام کپی برداری تبرئه کنند.

بیشترین تغییرات ظاهری ام وی ام X22 پرو در مقایسه با نسخه پیشین، سهم قسمت جلو خودرو شده و نواحی جانبی و عقبی تغییرات چندانی را تجربه نکرده‌اند. در مجموع خودرو X22 یک طراحی عامه پسند دارد و از فروش خوبی در بازار ایران برخوردار است.
 

ام وی ام ایکس22 پرو

در مراسم رونمایی این خودرو که ساعت 18 امروز جمعه 5 آذرماه 1400 برگزار شد قیمت نهایی X22 پرو اکسلنت 580،000،000 تومان مشخص شد و فروش آن از فردا شنبه 6 آذرماه در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو آغاز میشود.
 

فرمان برقی (EPS)

این خودرو مجهز به فرمان برقی گردید که علاوه بر سهولت رانندگی با تامین نیروی مورد نظر خود از سیستمهای برقی خودرو از اتلاف قدرت موتور جهت فعال نگه داشتن پمپ هیدرولیک کاسته و در نهایت سبب افزایش کارایی خودرو می گردد. همچنین حساس بودن نرمی و یا سفتی فرمان خودرو به میزان سرعت سبب افزایش امنیت سرنشینان می گردد.
 

سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها TPMS

ایکس22 پرو مجهز به سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها گردید که با نظارت دائمی میزان باد لاستیک ها و اعلام اخطار در صورت کاهش میزان باد و یا گرمای بیش از حد لاستیک ها امنیت راننده و سرنشینان خورو را افزایش می دهد.
 

موتور X22 پرو

X22 پرو با پیشرانه 3 سیلندر 1 لیتری توربوشارژ با قدرت 98 اسب بخار و 150 نیوتن متر گشتاور ارائه خواهد شد.

گیربکس این خودرو از نوع سی‌وی‌تی 9 سرعته می باشد. نسل جدید گیربکس 9 سرعته CVT خودرو سبب تعویض دنده نرمتر و بهینه تر می گردد. گیربکس این خودرو دارای راندمان 92.5 درصد می باشد. مصرف سوخت ترکیبی ام وی ام X22 پرو حدود 8.5 لیتر در صد کیلومتر خواهد بود و شتاب صفر تا صد رسمی آن نیز 14.2 ثانیه اعلام شده است.
 
ترمز پارک برقی و اتوهلد از ویژگی های بارز این خودرو محسوب میشود.

 سیستم اتوهلد یا Auto Hold به عنوان آپشنی جهت جلوگیری از فرسوده شدن موتور خودرو و صرفه جویی در مصرف سوخت و همچنین احساس راحتی بیشتر برای راننده طراحی شده و البته کاربرد این سسیستم بیشتر در مواقع ترافیک می باشد. در حقیقت اتو هلد، سیستمی است که راننده را از گرفتن و رها کردن‌ های مداوم ترمز‌ در ترافیک و… آسوده می کند، همچنین این سیستم از حرکت ناخواسته خودرو در سرازیری‌ ها‌ نیز جلوگیری به عمل می آورد.
 

نمای پشت X22 پرو

سیستم کنترل پایداری ESP بوش

این خودرو مجهز سیستم کنترل پایداری گردید. این سیستم با نظارت دائم بر تعادل خودرو به محض خارج شدن کنترل خودرو وارد مدار شده و با کنترل سیستمهای ترمز و تنظیم میزان مناسب قدرت موتور سعی بر برقراری تعادل و کنترل خودرو می نماید. سیستم کنترل پایداری بکار رفته در این خودرو سبب ایجاد ایمنی بسیار بالا برای راننده و سرنشینان خودرو می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها