کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اثر باروت، سرنخ معمای مرگ مرد جوان


کد خبر : ۸۹۵۹۹یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱:۰۶۶۹۹ بازدید

کشف آثار باروت روی دست چپ مرد جوانی که با شلیک گلوله به شقیقه راستش کشته شده، احتمال قتل وی را پررنگ کرد.

کشف آثار باروت روی دست چپ مرد جوانی که با شلیک گلوله به شقیقه راستش کشته شده، احتمال قتل وی را پررنگ کرد.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل مهر امسال جسد مردی جوان در حالی که پشت فرمان خودرو پژو 206 خود نشسته و سرش روی فرمان بود از سوی یک رهگذر پیدا و موضوع به اورژانس و پلیس اطلاع داده شد.

دقایقی بعد نیروهای امدادی راهی محل شده و پس از بازکردن در خودرو با جسد مرد جوان در حالی مواجه شدند که اسلحه شاه‌کشی در دستش قرار داشت و روی شقیقه‌اش نیز آثار شلیک گلوله به چشم می‌خورد.
با کشف جسد مرد جوان، موضوع به بازپرس محمد وهابی اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته با توجه به اسلحه‌ای که دست مرد جوان بود و گلوله‌ای که در سرش شلیک شده بود احتمال خودکشی مطرح شد.
در ادامه تحقیقات نیز شماره پلاک خودرو پژو استعلام شد و با شناسایی هویت مالک خودرو به‌ نام علیرضا، هویت جسد کشف شد.
بدین ترتیب تیم تحقیق به سراغ خانواده علیرضا رفتند، همسر او مدعی شد: شوهرم شغل آزاد دارد و مرد خوب و آرامی است. امروز برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. از او بی‌خبر بودم تا اینکه شما به اینجا آمدید و متوجه شدم او فوت کرده است.
پدر و مادر علیرضا نیز مدعی شدند باتوجه به روحیه خوبی که پسرشان داشته، امکان خودکشی ندارد و احتمالاً کسی او را به قتل رسانده است.
جسد به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد. در حالی که تحقیقات در رابطه با مرگ مشکوک مرد جوان ادامه داشت، کارشناسان اسلحه اعلام کردند آثار باروت روی دست راست مرد جوان نبوده، بلکه روی دست چپ او وجود داشته است.
این در حالی است که تیر به شقیقه راست شلیک شده بود و با تناقضی که وجود داشت احتمال قتل علیرضا قوت گرفت. بدین ترتیب پرونده برای رسیدگی در این خصوص به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها