کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سفر به آمریکا در دوران پساکرونا


کد خبر : ۸۹۵۹۲یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷:۵۴۴۰۸ بازدید

آمریکا، کشور آرزوهای بزرگ پس از مدت‌ها و به خاطر شیوع ویروس کرونا، شرایط سفر به آمریکا را آسان‌تر کرده است. همانطور که ...
سفر به آمریکا در دوران پساکروناسفر به آمریکا در دوران پساکرونا

آمریکا، کشور آرزوهای بزرگ پس از مدت‌ها و به خاطر شیوع ویروس کرونا، شرایط سفر به آمریکا را آسان‌تر کرده است. همانطور که می‌دانید؛ ایرانیان بسیاری در آمریکا زندگی می‌کنند و به همین دلیل، رفت و آمد بسیاری بین ایران و آمریکا وجود دارد.

اما به خاطر وجود برخی از قوانین و همچنین وجود کرونا، شرایط برای سفر بین این دو کشور، سخت شده بود اما حالا و با دریافت واکسن کرونا در سراسر دنیا، شرایط سفر کردن کمی راحت تر شده است.

قیمت بلیط آمریکا لس آنجلس در ارزان‌ترین حالت خود به سر می‌برد و به نظر می‌رسد که یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر کم هزینه به آمریکا است. به همین دلیل، امروز می‌خواهیم تا در این مطلب به بررسی شرایط سفر به آمریکا در دوران پساکرونا را مورد بررسی قرار دهیم؛ با ما همراه باشید.

 

همه مسافران باید واکسن تزریق کرده باشند

بر اساس جدیدترین قوانین سفر به آمریکا در دوران پساکرونا، تمامی افرادی که با خرید بلیط هواپیما خارجی قصد سفر به آمریکا را دارند، در صورتی که با تزریق واکسن‌های مورد تایید آمریکا به طور کامل واکسینه شده‌اند؛ می‌توانند به آمریکا سفر کنند.

این دسته از مسافران باید حداقل 15 روز قبل از سفر(روز واکسیناسیون + 14 روز بعد)، دوز دوم واکسن خود را دریافت کرده و گواهی آن را ارائه کنند. لازم به ذکر است این مدت برای مسافرانی که دوز اول یک واکسن و دوز دوم واکسنی دیگر را دریافت کرده‌اند؛ به 17 روز افزایش پیدا می‌کند.

 در این گواهی باید مشخصات مسافر(نام و نام خانودادگی و تاریخ تولد) کاملاً با مشخصات درج شده در گذرنامه یکسان باشد.

بر اساس این قانون، مسافران علاوه بر دریافت دو دوز کامل واکسن باید 24 ساعت قبل و بعد از ورودشان به خاک آمریکا، تست PCR بدهند؛ واضح است که نتیجه این تست باید منفی باشد.

واکسن‌های فایزر، جانسون اند جانسون، مدرنا، سینوفارم، سینوواک و آسترازنکا واکسن‌های مورد تایید آمریکا هستند.

چه کسانی بدون تزریق واکسن می توانند به آمریکا سفر کنند؟

تزریق واکسن، امور سفر را برای تمامی مسافران راحت‌تر می‌کند اما با این حال برخی می‌توانند بدون تزریق واکسن به آمریکا سفر کنند. این دسته از مسافران عبارتند از:

  • مسافران زیر دو سال
  • پرسنل نظامی آمریکا
  • مسافرانی که نتیجه منفی تست PCR را در طی دوره زمانی مشخصی ارائه داده‌اند
  • مسافرانی که 90 روز از زمان ابتلایشان به کرونا گذشته باشد و بعد از آن با ارائه مدارک ثابت کنند که دیگر به کرونا مبتلا نشده‌اند؛ می‌توانند بدون تست PCR به آمریکا سفر کنند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از یک منبع معتبر

سفر به آمریکا، کم هزینه نیست. مخصوصا حالا که بعد از گذشت 18 ماه و با برداشتن محدودیت‌ها، افراد بسیاری قصد سفر به آمریکا را دارند. بهترین کار برای خرید بلیط هواپیما آمریکا و رزرو هتل خارجی در این کشور، استفاده از خدمات مرجعی معتبر همچون فلای تودی است.

با فلای تودی می‌توانید انتخاب‌های بیشتری برای خرید بلیط و رزرو هتل در آمریکا داشته باشید و از میان گزینه‌های موجود، ارزان‌ترین بلیط هواپیما آمریکا را خریداری کرده و کمترین هزینه را برای رزرو هتل در آمریکا پرداخت کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها