کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تهرانی‌ها از یک‌شنبه منتظر باد و باران شدید باشند


کد خبر : ۸۹۵۳۸شنبه، ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰:۳۴۶۳۵ بازدید

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی سه روز آینده صاف خواهد بود و در نواحی پرتردد مشاهده غبار محلی دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان پایتخت طی سه روز آینده صاف خواهد بود و در نواحی پرتردد مشاهده غبار محلی دور از انتظار نیست.

همچنین از یکشنبه( ۳۰ آبان ماه) با ورود سامانه بارشی، بارش پراکنده باران آغاز خواهد شد. بر اساس بررسی داده ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران با پایداری و سکون نسبی جو، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد، همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر یکشنبه (۳۰ آبان ماه) با نفوذ تدریجی سامانه بارشی، به تدریج افزایش ابر و از یکشنبه شب تا صبح سه‌شنبه در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در بخش‌های شمالی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و در روز سه‌شنبه( دوم آذر ماه) در پاره‌ای از نقاط با وزش باد شدید همراه می‌باشد. همچنین طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار می‌باشد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه پردیس با بیشینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است. آسمان تهران فردا (۲۹ آبان ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (۳۰ آبان) صاف و غبارآلود و تا قسمتی ابری با حداقل دمای پنج و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها