کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دور دور کردن اخلال در امنیت عمومی است


کد خبر : ۸۹۵۲۳جمعه، ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸:۳۶۳۱۱۸ بازدید

سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا درباره برخورد پلیس با دور دور گفت: پلیس می‌تواند در آن چیزی که مخل نظم و آرامش عمومی مردم است و ...
دور دور کردن اخلال در امنیت عمومی استدور دور کردن اخلال در امنیت عمومی است

سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا درباره برخورد پلیس با دور دور گفت: پلیس می‌تواند در آن چیزی که مخل نظم و آرامش عمومی مردم است و تخلف مشهود و اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه است ورود کند.

سخنگوی ناجا گفت: بر اساس قانون، پلیس با تردد دور دور خودرو‌ها و کسانی که مخل آسایش هستند برخورد خواهد کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا درباره برخورد پلیس با دور دور گفت: پلیس می‌تواند در آن چیزی که مخل نظم و آرامش عمومی مردم است و تخلف مشهود و اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه است ورود کند.

سخنگوی ناجا درباره نحوه تشخیص خودرو‌هایی که مخل‌های آسایش جامعه هستند اظهار کرد: مخل آسایش آلودگی صوتی دارد و آلودگی صوتی جرم است.

حاجیان با بیان این‌که پلیس ناظم اجتماعی است، ادامه داد: کار پلیس این است که نظم و انضباط را در جامعه حاکم کند پلیس اجازه دارد در خیابان بر اساس قانون رسیدگی و مجازات کند منظور از مجازات هم جریمه‌ی خودرو‌ها است.

وی با اشاره به این که قانون اجازه مجازات را به پلیس داده است افزود: پلیس به عنوان دیده‌بان نظم و امنیت هر کجا که تشخیص دهد که کسی مخل نظم و امنیت است تذکر خواهد داد؛اگر کسی از دستور و تذکر قانونی پلیس سرپیچی کند با او برخورد خواهد شد تا از وقوع جرم پیشگیری شود. /انتخاب



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها