کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساده ترین روش افتتاح حساب پی پال در نوین پرداخت


کد خبر : ۸۹۴۴۸چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷:۲۸۱۳۰۹ بازدید

یقینا نام پی پال تاکنون به گوش‌تان خورده است و می‌دانید که به‌عنوان یک پلتفرم پرداخت آنلاین در سرتاسر جهان محسوب می‌شود که کاربران زیادی ...
ساده ترین روش افتتاح حساب پی پال در نوین پرداختساده ترین روش افتتاح حساب پی پال در نوین پرداخت

اطلاع رسانی تبلیغاتی

یقینا نام پی پال تاکنون به گوش‌تان خورده است و می‌دانید که به‌عنوان یک پلتفرم پرداخت آنلاین در سرتاسر جهان محسوب می‌شود که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. شما هم در همین راستا می‌توانید فعالیت‌های تجاری خود را با افتتاح حساب پی پال گسترش داده و امکان بستن قرارداد و کار با سایت‌های مختلف را داشته باشید. پی پال پلتفرمی است که با فاصله توانسته است محبوبیت بیشتری نسبت به موارد دیگر پیدا کند و کاربران بسیاری این سایت را برای فعالیت‌های تجاری خود انتخاب می‌کنند. بنابراین، اگر شما نیز چنین هستید و دوست دارید که فعالیت خود را شروع کنید، می‌توانید از خدمات نوین پرداخت در این راستا استفاده کنید.

مزایای پی پال برای انجام تراکنش‌های آنلاین و اینترنتی

پی پال مزایای زیادی در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانیم به پشتیبانی از ارزهای مختلف اشاره کنیم. هرکدام از این ارزها قابل تبدیل به همدیگر هستند و در مراجع مختلف می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. در نظر داشته باشید که برای تمامی فعالیت‌های خود در این سایت، کارمزد پایینی هم در نظر گرفته شده است که با بررسی دقیق آن، می‌توانید فعالیت‌هایی با کمترین هزینه کارمزد را داشته باشید. کارشناسان نوین پرداخت در این زمینه در خدمت شما هستند تا بتوانید به‌صورت کامل با پی پال آشنا شده و از خدمات آن برخوردار شوید. پی پال یک کیف پول آنلاین است که محدودیت حساب‌های بانکی سنتی امروزی را ندارد و یقینا امکانات بیشتری هم در اختیار شما می‌گذارد.

حساب‌های بانکی کشور تنها در ایران قابل استفاده هستند، اما پلتفرمی مانند پی پال در سرتاسر جهان توسعه داده شده است و می‌توانید انتقال پول را بدون توجه به مرزها انجام دهید. می‌توانید از پی پال به‌عنوان یک واسط میان خود و فروشندگان کالا و خدمات استفاده کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن، این عملیات پرداخت را انجام دهید. شما می‌توانید از محبوبیت پی پال بین تمامی خریداران و فروشندگان استفاده کنید. این محبوبیت سبب شده است که پشتیبانی از آن افزایش پیدا کرده و کاملا وضعیت بهتری نسبت به پلتفرم‌های دیگر مانند وب مانی و پرفکت مانی داشته باشد. حتی می‌توانید از حساب خود برای دریافت درآمد فریلنسری نیز استفاده کنید.

شارژ پی پال

انتقال سریع پول به دوست و آشنا بدون کارمزد در پی پال

پی پال از سرعت بالایی در انتقال پول برخوردار است و حتی این کار را برای دوست و آشنایان بدون نیاز به کارمزد ارائه می‌کند. شما می‌توانید از امنیت بالا در این پلتفرم استفاده کرده و نگران از دست رفتن پول یا معامله با کلاهبرداران نباشید. پی پال تمرکز و دقت زیادی روی این موضوع دارد و می‌توانید انجام تراکنش‌های غیر مجاز خودداری کنید. محبوبیت پی پال هم در همین راستا بوده است و معتبرترین مراجع کسب و کار، از پی پال به‌عنوان روشی مطمئن برای ارتباط با شرکای تجاری خود در سرتاسر جهان استفاده می‌کنند. کارفرمایان نیز از این روش استفاده کرده و برای پرداخت حقوق کاربران خود از آن استفاده می‌کنند. بنابراین، پی پال تبدیل به مفهومی ارزشمند در جهان پرداخت آنلاین شده است و می‌توانید به آن اعتماد کنید.

با افتتاح حساب پی پال می‌توانید دسترسی مجاز به فروشندگان کالاهای فیزیکی و سرویس‌های دیجیتالی را کسب کرده و هزینه آ‌ن‌ها را به‌صورت آنلاین از این طریق پرداخت کنید. شما می‌توانید از شیوه‌های مختلف پرداخت پی پال استفاده کرده و خرید خود را نهایی کنید. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که کالاهای فیزیکی را به‌صورت مستقیم نمی‌توانید در ایران دریافت کنید. چرا که شیپینگ به داخل کشور امکان پذیر نیست و تنها از مبادی مختلف مانند کمک گرفتن از دوست و فامیل می‌توانید کالای مدنظر خود را به کشور آورید. در واقع شما خرید خود را نهایی کرده و کالا را به آشنای خود در خارج از کشور ارسال می‌کنید تا وی در فرصت مناسب آن را به شما تحویل دهد.

نقد کردن درآمد ارزی فریلنسرها در پی پال با کمک نوین پرداخت

نکته مهم دیگر، نقد کردن درآمد ارزی است. هر دانشجو یا دانش آموزی که مهارتی را کسب کرده است، می‌تواند با آن فعالیت کسب و کاری را شروع کرده و مشتریان زیادی را جذب کند. اگر برنامه نویسی بلد هستید یا می‌توانید طرح‌ها و مدل‌های گرافیکی را ایجاد کنید، علاوه بر اینکه مشتریان خود را در داخل کشور خواهید داشت، می‌توانید کار خود را توسعه داده و در سایت‌های فریلنسری خارجی مانند آپ ورک و فریلنسر دات کام نیز فعالیت کنید. این قابلیت در اختیار شما قرار گرفته است که درآمد خود را به‌صورت ارزی در حساب پی پال یا وب مانی خود دریافت کرده و با کمک نوین پرداخت آن را نقد کنید. نقد کردن حساب هم، همان انتقال پول به‌صورت ریالی به حساب داخل کشور خواهد بود.

فریلنسرها می‌توانند درآمد سرشاری را به‌صورت دلاری دریافت کرده و آن را در حساب پی پال خود ذخیره کنند. می‌توانند میزان مشخصی یا تمام آن را از طریق خدمات نوین پرداخت نقد کرده و از آن استفاده کنید. سایت‌های خارجی بسیاری وجود دارند که از پی پال و وب مانی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید به راحتی درآمد خودتان را دریافت کنید. افتتاح حساب وب مانی هم به شما کمک می‌کند که در صورت پشتیبانی نکردن سایتی از پی پال، بتوانید از یک جایگزین برخوردار شده و از خدمات آن استفاده کنید. در نهایت به قابلیت دیگری می‌رسیم که همان انتقال پول است. انتقال کارت به کارت در سیستم بانکی داخل کشور، طرفداران بسیار زیادی دارد. همین سیستم به‌صورت مشابه در پی پال و وب مانی نیز در اختیار شما قرار گرفته است و می‌توانید از آن بهره ببرید.

حساب پی پال

امنیت بالای پلتفرم‌های پی پال و وب مانی

تنها کافی است که یک افتتاح حساب پی پال یا وب مانی را انجام داده و با دانستن شماره حساب دوستان یا آشنایان خود، این انتقال را انجام دهید. فراموش نکنید که این انتقال بدون هیچ گونه کارمزدی در پی پال در اختیار شما خواهد بود و در صورتی که انتقال پول برای کاربران غریبه باشد، شامل کارمزد خواهد بود. پی پال امنیت لازم برای این انتقال‌ها را فراهم کرده است و حتی در صورتی که تراکنش دارای شبهه باشد، پول مدنظر در حالت On Hold نگه داشته می‌شود تا استعلام لازم صورت گرفته و با مشخص شدن اعتبار تراکنش، پول در اختیار شما یا فرد صاحب حساب قرار گیرد. همین امنیت عالی در وب مانی هم وجود دارد و توسعه دهندگان روسی، از چندین لایه محافظتی در پلتفرم خودشان استفاده می‌کنند.

امکان افتتاح حساب در وب مانی با خدمات نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از صفر تا ۱۰۰ این کار را به کارشناسان سایت بسپارید. حتی جالب است بدانید که در صورت بروز هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما خواهند بود تا بتوانید سوالات خود را مطرح کرده و هر گونه مشکل را برطرف سازید. بیشتر سایت‌هایی که با وب مانی کار می‌کنند، در آسیای مرکزی و شرقی قرار دارند. بنابراین، اگر در چنین موقعیت‌هایی قرار دارید که از پی پال پشتیبانی صورت نمی‌گیرد، می‌توانید از وب مانی به‌عنوان یک گزینه جایگزین عالی استفاده کنید. این خدمات ارزش بالایی برای شما خواهند داشت.

وب مانی؛ رقیبی قابل احترام برای پی پال برای انجام تراکنش‌های مالی

وب مانی هم مانند پی پال یک کیف پول آنلاین و الکترونیکی است که گستره آن کل جهان را شامل می‌شود. این کیف پول در خرید‌های اینترنتی به شما کمک خواهد کرد و بنابراین، نیازی به کارت‌های اعتباری یا دبیت مانند مستر کارت و ویزا کارت نداشته باشید. وب مانی سیستم مالی معتبری در روسیه است که به‌عنوان رقیبی برای پی پال و همان سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده است. ارزهای مختلفی مانند دلار و یورو در کنار روبل روسیه در این پلتفرم پشتیبانی می‌شود و برخلاف پی پال که افتتاح حساب به‌صورت مستقیم برای کاربران ایرانی فراهم نشده است، می‌توانید بدون نیاز به سیستم VPN از آن استفاده کنید. همین روند سبب شده است که محبوبیت آن در منطقه بیشتر از پی پال باشد.

خدمات ارزی نوین پرداخت به همین جا ختم نشده است و تنها کافی است که حساب وب مانی خود را شارژ کرده و اقدام به شروع فعالیت کنید. می‌توانید درآمد ارزی خود را نقد کرده و در صورت نیاز، انتقال و ارسال پول را نیز با سرعت بالایی انجام دهید. این نکته مهم را در نظر داشته باشید که وب مانی می‌تواند مزایای بیشتری نسبت به پی پال در منطقه داشته باشد. چرا که محدودیت‌های تحریمی پی پال را ندارد و شما به‌عنوان کاربر ایرانی کاملا برای وب مانی قابل شناسایی هستید.

در این شرایط اگر مشکلی از بابت تراکنش یا هک صورت بگیرد، کاملا در پشتیبانی قرار می‌گیرید و می‌توانید مراتب را نیز به‌صورت قانونی دنبال کنید. افتتاح حساب وب مانی در نوین پرداخت، مانند پی پال انجام شده و تمامی دردسرهای آن را می‌توانید از دوش خود بردارید. حساب کاربری به‌صورت وریفای شده در اختیار شما قرار می‌گیرد و سپس تمامی سرویس‌های نوین پرداخت مانند انتقال پول، شارژ حساب و موارد دیگر برای شما فعال خواهد شد. هرکدام از این سرویس‌ها، حتما نیازی به افتتاح حساب وب مانی یا افتتاح حساب پی پال ندارند و تنها با پرداخت معادل ریالی هزینه مدنظر نیز می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته نوین پرداخت همراه شوید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها