کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واگذاری 9 میلیون متر زمین بنیاد مستضعفان به طرح مسکن


کد خبر : ۸۹۴۳۷چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶:۵۵۲۴۳۵ بازدید

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات تفاهم‌نامه امضا شده میان این بنیاد و وزارت راه و شهرسازی که با حضور رئیس‌جمهور انجام شد را تشریح کرد.
واگذاری 9 میلیون متر زمین بنیاد مستضعفان به طرح مسکنواگذاری 9 میلیون متر زمین بنیاد مستضعفان به طرح مسکن

رئیس بنیاد مستضعفان جزئیات تفاهم‌نامه امضا شده میان این بنیاد و وزارت راه و شهرسازی که با حضور رئیس‌جمهور انجام شد را تشریح کرد.

به‌گفته سیدپرویز فتاح : بنیاد مستضعفان در چارچوب نهضت ملی تولید مسکن با تخصیص اعتباری معادل ۲۵۰۰ میلیارد تومان که شامل تخصیص ۵۰ میلیون تسهیلات بلاعوض به هر واحد مسکونی است، ۵۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های بهزیستی دارای ۲ معلول و بالاتر احداث می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در دیگر موارد تصریح شده در این تفاهم‌نامه مقرر شد تا بنیاد مستضعفان ۹ میلیون متر مربع از زمین‌های در اختیار خود را به صورت رایگان و در ۳۱ نقطه از کشور با هدف احداث مسکن برای دهک‌های پایین به دولت واگذار کند. همچنین بنیاد مستضعفان در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا با استفاده از ظرفیت شرکت‌های ساختمانی خود، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های یک، دو و سه را در طول چهار سال احداث کند.

رئیس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ما در مراحل بعد نیز آمادگی داریم تا در صورت اعلام نیاز دولت، زمین‌های دیگری را که در اختیار داریم، پای کار اجرای این قانون بیاوریم. فتاح با بیان اینکه تمام این موارد با کسب مجوز و در راستای عنایات مقام معظم رهبری نسبت به محرومان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت با تمام ظرفیت در خدمت مستضعفان خواهد بود و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، رئیس جمهور با تقدیر از تلاش بنیاد در اجرای قانون جهش تولید مسکن، از همکاری بنیاد مستضعفان با دولت تشکر ویژه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها