کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوختگی شدید جان خواننده محلی را گرفت


کد خبر : ۸۹۴۳۱چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳:۰۸۸۲۳ بازدید

خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد که به علت سوختگی شدید در بیمارستان بستری بود پس از 10 روز جدال بین مرگ و زندگی جان باخت.

خواننده محلی استان کهگیلویه و بویراحمد که به علت سوختگی شدید در بیمارستان بستری بود پس از 10 روز جدال بین مرگ و زندگی جان باخت.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 11 صبح جمعه 14 آبان گزارش انفجار یک خانه در شهرک ولایت شهر یاسوج به آتش‌نشانی و اورژانس اعلام شد. وقتی امدادگران برای بررسی ماجرا به محل حادثه رفتند مشخص شد خانه متعلق به سجاد رزمجو خواننده مطرح و سرشناس یاسوجی است که به علت نشت گاز خانه‌اش منفجر شده است. بنابراین بلافاصله او که دچار سوختگی شدیدی شده بود به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل و اقدام‌های درمانی آغاز شد.

اما پس از درمان‌های اولیه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج وی به بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز منتقل شد که در آنجا نیز درمان‌ها مؤثر واقع نشد و در حالی که این مرد 41 ساله حدود 10 روز در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشت سرانجام شامگاه دوشنبه 24 آبان به علت عفونت شدید جان باخت. دکتر عبدالخالق کشاورزی فلوشیپ فوق تخصص جراحی سوختگی بیمارستان امیرالمؤمنین شیراز با اعلام میزان سوختگی سجاد رزمجو گفت: وی دچار سوختگی درجه ۳ و ۶۴ درصدی شده بود که بلافاصله بعد از انتقال وی به این بیمارستان روند درمانی آغاز شد اما به‌علت شدت سوختگی و عفونت نتوانستیم او را نجات دهیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها