کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زخمی شدن 2 شهروند حین درگیری مسلحانه 8 شرور در غرب تهران


کد خبر : ۸۹۴۱۴سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳:۰۳۱۴۸۴ بازدید

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو شرور مسلح در غرب تهران خبر داد که با تیراندازی نظم عمومی را برهم زده و منجر به زخمی شدن دو شهروند شده بودند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت دو شرور مسلح در غرب تهران خبر داد که با تیراندازی نظم عمومی را برهم زده و منجر به زخمی شدن دو شهروند شده بودند.

 سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت عاملان تیراندازی به شهروندان در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه‌زنی در درگیری هشت شرور و مجروح شدن دو شهروند رهگذر از ناحیه کمر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 119 مهرآباد قرار گرفت. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین دو گروه خلافکار است و نفرات بعد از تیراندازی بلافاصله با دو خودروی پراید و پژو 206 فاقد پلاک، از محل متواری شدند.

وی  تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع، مأموران کلانتری 119  مهرآباد با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمام واحدهای گشت در تهران قرار دادند. 

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 118 ستارخان یکی از متهمان را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که متهم حین دستگیری، با  استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله‌ور اما توسط مأموران مهار و بازداشت شد.

موقوفه‌ای با بیان اینکه نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد، افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند. 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاشها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها