کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صادرات نفت ایران به آرامی در حال افزایش است


کد خبر : ۸۹۲۵۳شنبه، ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹:۴۴۱۰۲۶ بازدید

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به آرامی در حال افزایش فروش نفت است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ...
صادرات نفت ایران به آرامی در حال افزایش استصادرات نفت ایران به آرامی در حال افزایش است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به آرامی در حال افزایش فروش نفت است و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده می‌توان به صادرات بیشتر نیز امیدوار بود.

به گزارش روز شنبه ایران جیب از وزارت نفت، «سید موسی موسوی» با بیان اینکه در چند ماه گذشته شاهد افزایش فروش و صادرات نفت ایران بوده‌ایم، گفت: هرچند صنعت نفت ایران با تحریم روبه‌روست، اما در همین مدت شاهد افزایش فروش و صادرات نفت هستیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های وزارت نفت و درایت‌هایی که وجود دارد می‌توانیم صادرات و فروش نفت را بیش از این نیز افزایش دهیم، این موضوع می‌تواند بعضی از مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به موضوع تهاتر نیز اشاره و تصریح کرد: برای تأمین منابع مالی تکمیل پروژه‌ها باید چاره‌ای اندیشیده شود، از این رو استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران خارجی از راه‌های تأمین منابع مالی پروژه‌های عمرانی کشور است.

موسوی بیان کرد: استفاده از تهاتر نفتی سبب افزایش جذابیت برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پروژه‌های زیرساختی و حمل‌ونقل ریلی و جاده‌ای کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، جواد اوجی، وزیر نفت ۱۸ مهرماه در حاشیه نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به‌زودی خبرهای خوبی در زمینه تنوع قراردادهای نفتی و میعانات گازی و تهاتر نفتی اعلام می‌شود، گفته بود: با توجه به نیاز دنیا به انرژی و با استفاده از توان و ظرفیت دستگاه سیاست خارجی، فروش نفت به‌صورت تهاتری در دستور کار ما قرار گرفته است، در این زمینه تهاتر نفت با کالا و سرمایه‌گذاری از روش‌هایی است که انجام می‌شود.

اوجی تصریح کرده بود: آماده پذیرایی و استقبال گرم از سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهان سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز هستیم، سرمایه‌گذاران در قبال اقدام‌های خود می‌توانند نفت و میعانات گازی را به‌صورت تهاتر دریافت کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها