کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دارایی خالص رونالدو چند میلیارد است؟


کد خبر : ۸۹۱۹۱پنجشنبه، ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶:۳۶۱۵۵۲ بازدید

ستاره پرتغالی منچستریونایتد با معاملات تجاری به دستمزد قابل توجهی دست پیدا می‌کند.

ستاره پرتغالی منچستریونایتد با معاملات تجاری به دستمزد قابل توجهی دست پیدا می‌کند.

به گزارش روزنامه مارکا، کریستیانو رونالدو یکی از بزرگ‌ترین نام‌های تاریخ فوتبال است، با موفقیت‌های شخصی و همینطور عناوینی که کمتر کسی در این بازی موفق به کسب آن شده است.

دوران درخشان او در برخی از بزرگترین باشگاه های جهان، مانند یوونتوس، رئال مادرید و منچستریونایتد باعث شده است که او از سنین پایین دستمزدهای بالایی دریافت کند.

او اکنون در 36 سالگی، جایی که برای دومین دوره با منچستریونایتد به لیگ برتر انگلیس بازگشته است، 561000 یورو در هفته درآمد دارد.

با این حال، پولی که او از بهره برداری هایش در زمین بازی به دست می آورد، تنها بخشی از ثروت کلی او است و معاملات تجاری و حمایت های مالی مختلف موجب عبور ثروت شخصی او از مرز یک میلیارد دلار است.

در سال 2020، در حالی که یوونتوس قهرمان سری آ بود، کل درآمد حرفه ای رونالدو از یک میلیارد دلار (861.36 میلیون یورو) فراتر رفت و تا اکتبر 2021، دارایی خالص او به 500 میلیون دلار (432.7 میلیون یورو) رسید.

تبلیغات رونالدو

قراردادهای اسپانسری

رونالدو در دوران حرفه ای خود نماینده طیف وسیعی از برندهای معروف مانند Herbalife، Armani، Clear Shampoo و Unilever بوده که در مجموع از آنها حدود 45 میلیون دلار (39 میلیون یورو) در سال درآمد کسب می کند.

قرارداد او با برند ورزشی نایک، سالانه 20 میلیون دلار اضافی (17 میلیون یورو) و همچنین تعداد زیادی از شرکت های معروف دیگر که با آنها همکاری می کند، به ارمغان می آورد.

سرمایه گذاری های شخصی

جدا از قراردادهای اسپانسرینگ با برندهای دیگر، رونالدو به تنهایی یک تاجر است و چندین سرمایه گذاری موفق ایجاد کرده است.

اینها شامل کلینیک‌های کاشت مو در سراسر اسپانیا و پرتغال است که حدود 115 میلیون دلار (99.34 میلیون یورو) در سال به همراه دارند و همچنین مجموعه لباس‌های زیر CR7.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها