کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تیراندازی فروشندگان الماس تقلبی در تهران


کد خبر : ۸۹۰۷۵سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱:۵۳۸۶۵ بازدید

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع درگیری و شلیک ۵ گلوله هنگام معامله «الماس تقلبی» مابین فروشندگان و خریداران خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از وقوع درگیری و شلیک ۵ گلوله هنگام معامله «الماس تقلبی» مابین فروشندگان و خریداران خبر داد.

فارس می‌نویسد: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر می‌گوید روز گذشته وقوع یک فقره تیراندازی در تهران به کلانتری ۱۰۷ فلسطین گزارش شد که با اعلام این خبر تیم عملیات کلانتری در محل حادثه حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. درتحقیقات مشخص شد سه فروشنده الماس تقلبی طی درگیری با چند خریدار، پنج گلوله شلیک کرده و از صحنه جرم گریخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بنابرحساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری ۱۰۷ فلسطین با رصد های اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه سه متهم را شناسایی کرده و تیم عملیات کلانتری پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز لازم قضائی سه‌ کلاهبردار حرفه ای را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان پنج عدد الماس تقلبی و یک قبضه کلت جنگی کشف شد؛ تصریح کرد: متهمان ۳۵ تا ۴۰ ساله در بازجویی ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر تیراندازی و خرید و فروش الماس های تقلبی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای با بیان اینکه یکی از متهمان در سه استان مازندران، قم و مشهد تحت تعقیب است، خاطرنشان کرد: کشف جزئیات پرونده ادامه دارد و متهمان برای اخذ دستور قضائی به دادسرا روانه شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها