کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چهارمین مدیرعامل بورس مشخص شد


کد خبر : ۸۹۰۳۴دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷:۰۷۲۷۲۳ بازدید

با مصوبه هیات مدیره بورس، در حالی محمود گودرزی به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید بورس تهران برگزیده شد که تکلیف ماینرها و ...
چهارمین مدیرعامل بورس مشخص شدچهارمین مدیرعامل بورس مشخص شد

با مصوبه هیات مدیره بورس، در حالی محمود گودرزی به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید بورس تهران برگزیده شد که تکلیف ماینرها و توقف ۴ ماهه نماد بورس همچنان نامشخص است.

هیات مدیره شرکت بورس اوراق بهادار تهران پیرو جلسه دیرور خود(یکشنبه) محمود گودرزی را به عنوان مدیرعامل بورس تهران انتخاب کرد.

در کارنامه گودرزی معاونت بازار بورس تهران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری صبا تامین، عضو غیر موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری هامون شمال، مشاور مدیرعامل در امور بازار سرمایه شرکت بیمه اتکایی امین و مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کارگزاری باهنر دیده می شود.

شایان ذکر است گودرزی بعد از اخراج علی صحرایی در اوایل مهرماه و به دلیل کشف ماینرها در زیر زمین ساختمان سعادت آباد طی حکمی در 7 مهر 1400 از سوی هیات مدیره بورس اوراق بهادار تهران به سمت سرپرست این شرکت منصوب شد.

همچنین محمود گودرزی که پیش از این معاون بازار شرکت به عنوان چهارمین مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار از زمان تاسیس در سال 85 بعد از علی رحمانی، حسن قالیباف اصل و صحرایی بر صندلی ریاست این شرکت تکیه زده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها