کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکند


کد خبر : ۸۹۰۱۶یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶:۵۸۵۶۹۲ بازدید

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه قیمت بالای خودروی داخلی و کیفیت پایین آن به علت نبود رقابت است، گفت: دست کم اجازه دهید خودروی ...
واردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکندواردات خودروی هیبریدی قیمت خودروی داخلی را می‌شکند

نماینده مردم بافق در مجلس با بیان اینکه قیمت بالای خودروی داخلی و کیفیت پایین آن به علت نبود رقابت است، گفت: دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود، این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند.

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: بر اساس اصل ۳۰ قانون اساسی آموزش و پرورش باید رایگان باشد، وزارت خانه فعلی حقوق معلمان حمایتی را از اسفند ماه پرداخت نکرده است. همچنین پاداش بازنشستگان فرهنگی حدود یک سال است که پرداخت نشده است.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس با اشاره به مشکلات رانندگان گفت: قیمت لاستیک بین ۳۰ تا ۴۰ درصد گران شده است، روغن موتور همچنین گران شده است. از مسئولان ذی ربط می‌خواهم به این موضوعات رسیدگی کنند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از گرانی قیمت خودرو انتقاد کرد و گفت: این گرانی بر کالاهای دیگر تأثیر می‌گذارد. دست کم اجازه دهید خودروی هیبریدی(برقی) وارد شود. این مهم می‌تواند قیمت خودرو را بشکند. قرار بود مجلس این اقدام را انجام دهد که موافقت نشد. خودروهایی که در داخل ساخته می‌شود از کیفیت خوبی برخوردار نیست و علتش، نبود رقابت است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها