کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرغ‌های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می‌شود


کد خبر : ۸۸۹۶۴شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵:۵۸۳۲۵۲ بازدید

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 750 کانتینر مرغ وارداتی وارد کشور که به ...
مرغ‌های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می‌شودمرغ‌های وارداتی تحت نظارت به بازار عرضه می‌شود

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 750 کانتینر مرغ وارداتی وارد کشور که به ۲ کانتینر اجازه مصرف داده نشده است.

به گزارش ایران جیب و به نقل از اداره کل دامپزشکی استان تهران، مهدی سلوکانه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران درخصوص واردات مرغ اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۷۵۰ کانتینر مرغ وارداتی بنا به تشخیص ستاد تنظیم بازار و تحت نظارتهای دامپزشکی وارد کشور شده است که در این میان ۲ کانتینر به علت عدم تطابق با پروتکل‌های دامپزشکی ضبط و اجازه مصرف داده نشده است.

وی با اشاره به اینکه سلامتی مردم خط قرمز ما است گفت: این اطمینان خاطر را به مردم عزیزمان می‌دهم واردات فراورده‌های خام دامی تحت سخترین پروتکل‌های بهداشتی و آزمایشگاهی دامپزشکی وارد کشور می‌شود و اداره کل دامپزشکی استان تهران، با دقت و ریزبینی زنجیره‌های اصلی غذای مردم را رصد و پایش می‌کند.

وی با اشاره به این‌که بخش بعدی نظارت‌های دامپزشکی بعد از توزیع فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه آغاز می‌شود، افزود: انجام بازرسی‌های بهداشتی از مراکز عرضه جهت کنترل وضعیت بهداشتی مرکز، بررسی وضعیت محصول عرضه شده از نظر رعایت شرایط نگهداری و عرضه صحیح (کنترل زنجیره سرد)، بررسی مستندات مربوط به تولید فرآورده‌ی خام در حال عرضه از کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی تحت نظارت دامپزشکی، کنترل سالم بودن بسته‌بندی و مخدوش نبودن مشخصات درج شده بر روی محصولات بسته‌بندی شده، جزو نظارت‌های دامپزشکی استان است.

سلوکانه در پایان گفت: مردم عزیز فراورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از فروشگاه‌های تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و از خرید این کالاها از فروشندگان دوره گرد و مراکز فاقد مجوز و تاییدیه دامپزشکی خودداری نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها