کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات تصادف مرگبار اتوبوس در کردستان


کد خبر : ۸۸۸۹۹پنجشنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴:۳۱۱۶۱۲ بازدید

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو 3 کشته و 19 زخمی برجای گذاشت.

تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو 3 کشته و 19 زخمی برجای گذاشت.

یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در حدفاصل منطقه ایرانخواه و صاحب محدوده روستای جنیان با هم برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن 22 نفر شد.

مهدی خوش‌قدم، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کردستان درباره جزئیات این حادثه، با بیان اینکه به محض اطلاع از این حادثه پنج تیم عملیاتی به این محور اعزام شد، اظهار داشت: در این تصادف به 22نفر حادثه‌دیده امدادرسانی شد به‌طوری‌که 5نفر در صحنه تصادف به صورت سرپایی مداوا و 17 نفر نیز با همکاری فوریت‌های پزشکی 115 و آتش‌نشانی به مراکز درمانی سقز منتقل شد.

سرهنگ عیسی گوهری، فرمانده پلیس‌راه استان کردستان نیز با اعلام خبر تصادف مرگبار در جاده  سقز-دیواندره، درباره جزئیات این حادثه می‌گوید: یک دستگاه اتوبوس اسکانیا با یک دستگاه کشنده ولوو ساعت 10 دقیقه بامداد در محور سقز - دیواندره در محدوده روستای جنیان برخورد کرده که منجر به 3 کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم‌وطنانمان شد.

وی افزود: بر اثر این تصادف 2 نفر در محل تصادف کشته شده و یک نفر از مسافران خانم که حالش وخیم بود بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و از افراد مصدوم حادثه نیز حال 2 نفر دیگر وخیم است.

گوهری با بیان اینکه علت حادثه توجه‌نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی راننده اتوبوس بود، گفت: اتوبوس از استان کرمانشاه به سمت استان آذربایجان غربی در حال تردد بوده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها