کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از رنج‌روور جدید


کد خبر : ۸۸۸۰۹سه شنبه، ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴:۳۸۳۹۷۰ بازدید

لندروور مدل جدیدی از شاسی‌بلند لوکس رنج‌روور را رونمایی کرد. این ماشین که پنجمین نسل رنج‌روور است علاوه بر مدل‌های بنزینی و دیزل ...
رونمایی از رنج‌روور جدیدرونمایی از رنج‌روور جدید

لندروور مدل جدیدی از شاسی‌بلند لوکس رنج‌روور را رونمایی کرد. این ماشین که پنجمین نسل رنج‌روور است علاوه بر مدل‌های بنزینی و دیزل، با قوای محرکه هیبرید-الکتریکی و کاملا الکتریکی هم به بازار عرضه خواهد شد.

ماسیمو فراشلا، طراح ماشین با حفظ فرم همیشگی رنج‌روور ظاهر آن را مدرن‌تر کرده است. او می‌گوید در شکل دادن به رنج‌روور جدید از تعریف تازه زندگی لوکس الهام گرفته که در آن دیگر مانند قبل ثروت و تجمل به رخ کشیده نمی‌شود.

بیشترین تغییر نسبت به قبل در عقب خودرو دیده میشود که چراغ‌ها در پشت کمانی تیره پنهان شده و فقط وقتی روشن باشند دیده می‌شود.

رنج‌روور در مدل جدید از موتور هشت سیلندر ب‌ام‌و استفاده کرده است. مدل هیبرید-الکتریکی این ماشین می‌تواند تا ۱۰۰ کیلومتر با نیروی باتری حرکت کند که از شاسی‌بلندهای مشابه بنتلی و پورشه بیشتر است. لندروور اعلام کرده که یک مدل کاملا الکتریکی هم در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

از جمله امکانات استاندارد ماشین سیستم فرمان‌گیری چهار چرخ است که دور زدن را در خیابان‌های باریک راحت‌تر می‌کند. ماشین همچنین می‌تواند در آب تا عمق نود سانتی‌متر حرکت کند و با ارتفاع سی سانتی‌متری‌ از سطح زمین، حرکت با آن در جاده‌های ناهموار راحت است.

اتاق ماشین نسبت به قبل کاملا متحول شده است. برای اولین بار می‌توان رنج‌روور را به سه ردیف صندلی سفارش داد. مدل‌های لوکس‌تر دو صندلی بزرگ در عقب دارند و یک کنسول، یخچال، میز و نمایشگر بزرگ برای سرنشینان عقب گذاشته شده است.

امکان دیگر ماشین، سیستمی است که صدای تایر و محیط بیرون را دریافت کرده و با فرستادن فرکانس مخالف، این صداها را حذف می‌کند تا اتاق بی‌صدا باشد. سیستم کنترل شاسی ماشین هم جاده را تا سه کیلومتر جلوتر بررسی کرده و فنرها را نسبت به شرایط تنظیم می‌کند تا سواری ماشین نرم‌تر شود.

قیمت پایه نسل جدید رنج‌روور ۱۳۰ هزار دلار است و لوکس‌ترین مدل با قیمت ۱۹۰ هزار دلار فروخته می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها