کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چرا MateView GT هواوی یک مانیتور گیمینگ واقعی است؟


کد خبر : ۸۸۳۱۸دوشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸:۲۰۱۹۲ بازدید

بر کسی پوشیده نیست که جنبه بصری (دیداری) گیمینگ در تجربه گیمرها کاملاً تعیین‌کننده است و داشتن یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای ضروری است.
چرا MateView GT هواوی یک مانیتور گیمینگ واقعی است؟چرا MateView GT هواوی یک مانیتور گیمینگ واقعی است؟

بر کسی پوشیده نیست که جنبه بصری (دیداری) گیمینگ در تجربه گیمرها کاملاً تعیین‌کننده است و داشتن یک مانیتور گیمینگ حرفه‌ای ضروری است. هواوی امسال یک مانیتور بسیار منحصربه‌فرد را به نام MateView GT برای گیمرها عرضه کرد که ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاملاً متمایز کننده‌ای چون پنل 3K با نرخ نوسازی 165 هرتز، ساندبار استریو و طراحی تماشایی دارد. در ادامه این نوشتار با برخی از ویژگی‌های برتر مانیتور گیمینگ MateView GT هوآوی آشنا شوید.

بهترین پنل برای گیمینگ

اندازه بزرگ یا خمیدگی زیاد R1500 تنها ویژگی‌هایی نیستند که باعث می‌شوند صفحه‌نمایش مانیتور MateView GT برای گیمینگ ایده آل باشد. این مانیتور از پنل بسیار باکیفیت و سریع 3K با نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز و نسبت ابعاد 21:9 بهره می‌برد که گیمرها را غرق در دنیای بازی‌ها می‌کند. نسبت ابعاد 21:9 به معنای عریض‌تر بودن مانیتور و میدان دید گسترده‌تر در بازی‌ها است.

پنل بکار رفته در این مانیتور با داشتن داینامیک رینج 4000:1 قادر به نمایش تمام جزئیات صحنه بازی‌ها باکیفیت بالا است و هرگز جزئیات صحنه‌های تاریک از چشم گیمرها پنهان نخواهند ماند. همچنین پنل بکار رفته دارای بیشینه شدت روشنایی 350 نیت است و تمامی صحنه‌های بازی‌ها با شفافیت بالا نمایش داده می‌شود.

پنل مانیتور MateView GT هواوی در نمایش رنگ‌ها نیز بسیار دقیق عمل می‌کند و قادر به تفکیک بیش از 1 میلیارد رنگ مختلف از یکدیگر است. این مانیتور با داشتن توانایی نمایش 90 درصد رنگ‌های فضای رنگی DCI-P3 و Delta E کمتر از 2، در پخش فیلم‌های سینمایی با رنگ‌های کاملاً طبیعی یا استفاده گرافیکی نیز عملکرد خیره‌کننده دارد.

 

ساندبار حرفه‌ای کاملاً منحصربه‌فرد

MateView GT هواوی برای اولین بار در دنیای مانیتورهای گیمینگ از ساندبار کاملاً حرفه‌ای با نورپردازی RGB تماشایی و یک مکانیزم جادویی برای تنظیم شدت بلندی صدا بهره می‌برد. این مانیتور در کنار بی نیاز کردن گیمرها از هدست، میکروفن یا اسپیکر، بسیار زیبا و چشم‌نواز است تا گیمرها از داشتن یک ریگ گیمینگ خیره‌کننده لذت ببرند.

 

برای تنظیم شدت بلندی صدای ساندبار مانیتور MateView GT هواوی تنها کافی است انگشتتان را بر روی نوار نورپردازی آن بکشید تا به یک روش کاملاً خلاقانه بتوانید آن را کنترل کنید. نورپردازی RGB این مانیتور عملکردی جادویی دارد و هر بیننده‌ای را مسحور زیبایی خود می‌کند.

مانیتور گیمینگ به معنای واقعی کلمه

اضافه کردن پسوند یا پیشوند Gaming به اسم یک مانیتور به‌تنهایی باعث نمی‌شود برای گیمینگ مناسب باشد و باید به‌طور کاملاً تخصصی برای گیمرها طراحی‌شده باشد.

هواوی در مانیتور MateView GT کاملاً بر روی نیازهای تخصصی گیمرها تمرکز کرده است و خبری از قابلیت‌های بلااستفاده یا با تأثیر نامحسوس نیست. این مانیتور از پنل مرغوب و پرنور با خمیدگی بالا برای خلق یک تجربه دیداری مجذوب‌کننده تر، نسبت ابعاد ایده آل برای گیمینگ، طراحی بسیار باشکوه، ساندبار حرفه‌ای با میکروفن داخلی برای بی‌نیاز کردن گیمرها از هدست، قابلیت‌های نرم‌افزاری برای برتری بخشی به گیمرها در بازی‌ها، پنل دوست دار چشم و درگاه‌های ارتباطی کامل بهره می‌برد و تعریفی نو از مانیتور مخصوص گیمینگ ارائه کرده است.

مانیتور MateView GT هوآوی در مرحله توسعه توسط گیمرهای حرفه‌ای ساعت‌ها مورداستفاده قرارگرفته و به بهترین نحو ممکن برای ارائه مطلوب‌ترین تجربه ممکنه تیون شده است. این مانیتور به معنای واقعی کلمه مخصوص گیمینگ است و برخلاف بسیاری از محصولات بازار، خبری از پسوند اغواگرانه GAMING نیست. گیمرها با داشتن مانیتور خمیده 34 اینچی MateView GT هوآوی می‌توانند بیشتر از هر زمان دیگری از گیمینگ حرفه‌ای لذت ببرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها