کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آزادی عامل تیراندازی به 3 زن اصفهانی


کد خبر : ۸۸۱۴۰پنجشنبه، ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲:۲۳۱۰۷۳ بازدید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره روند رسیدگی به پرونده مرد معتادی که با اسلحه ساچمه زنی سه زن را مجروح کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.

 رئیس کل دادگستری استان اصفهان درباره روند رسیدگی به پرونده مرد معتادی که با اسلحه ساچمه زنی سه زن را مجروح کرده بود توضیحاتی ارائه کرد.

به‌گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری استان اصفهان به تشریح ماجرای تیراندازی به سه زن در این استان پرداخت. وی با اشاره به  انتشار گزارشی در یکی از روزنامه‌ها با عنوان «شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان»، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و ضمن تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.

محمدرضا حبیبی در رابطه با جزئیات این ماجرا گفت: پس از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، متهم بسرعت بازداشت و در تحقیقات صورت گرفته اعتیاد این فرد به مواد مخدر صنعتی تأیید و مشخص ‌شد وی با استفاده از سلاح ساچمه‌ای اقدام به تیراندازی به سه خانم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در جریان رسیدگی به این پرونده، فقط یک نفر به پزشکی قانونی مراجعه می‌کند و طبق نظر پزشکی قانونی جراحت وارده به این فرد از نوع جراحت دامیه و جزئی بوده است.وی در ادامه ضمن تکذیب ادعاها در مورد آزاد شدن متهم حادثه بعد از چندین روز گفت: متهم قریب به دو ماه بازداشت موقت بوده و تحقیقات مفصل و کاملی در این زمینه صورت می‌گیرد و پس از تکمیل تحقیقات و رفع ابهامات پرونده، به موجب قانون قرار وی به وثیقه تبدیل و با قرار تأمین کیفری مناسب آزاد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تأکید بر اینکه پرونده مسیر قانونی خود را طی می‌کند، گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و دقت تا صدور حکم به این پرونده رسیدگی می‌کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها