کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرگردانی متقاضیان وام ودیعه مسکن


کد خبر : ۸۷۵۶۸شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸:۲۹۸۶۷۴ بازدید

برخی بانک ها که در لیست سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران وجود دارند از پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان خودداری می کنند.
سرگردانی متقاضیان وام ودیعه مسکنسرگردانی متقاضیان وام ودیعه مسکن

مهلت ثبت‌نام وام ودیعه مسکن مستاجران پایان شهریور ماه سال 1400 به پایان رسید. گفته می شود این مهلت تا آذر ماه سال جاری تمدید شود. اما این در حالی است که مستاجرانی که تا به امروز در سامانه ثبت نام کرده اند، هنوز موفق به اخذ وام نشدند.

تمدید ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران تا آذر ماه


پروانه اصلانی، مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر این که مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور ماه بود، گفت: پیشنهاد تمدید مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مجدد زمان ثبت‌ نام را به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارائه داد. بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت‌ نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا آذر 1400در نظر گرفته شده است.

برخی از بانک ها از پرداخت وام ودیعه مسکن مستاجران خودداری می کنند


اما آنچه مسلم است این است که براساس گزارشات مردمی، برخی بانک ها که در لیست سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران وجود دارند و هنگام ثبت نام مشخص شده اند، از پرداخت وام ودیعه مسکن به متقاضیان خودداری می کنند. این بانک ها به متقاضیان می گویند که وام و تسهیلاتی به نام ودیعه مسکن مستاجران ندارند.
بنابر شنیده ها بانک ها به این دلیل از پرداخت این تسهیلات خودداری می کنند، که بتوانند از منابع مالی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن از سوی بانک مرکزی مشخص شده است، برای پرداخت تسهیلات با نرخ بالاتری بهره ببرند. پیش از این بانک هایی که در سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن وجود دارند، حمایت های لازم را از بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند. به نظر می رسد وزارت راه و شهرسازی، بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت سیزدهم باید به این موضوع ورود کنند و مشکل مستاجران را برطرف نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها