کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آینده خودروسازی از نگاه BMW


کد خبر : ۸۷۱۸۶سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱:۵۹۳۲۸۹ بازدید

ب‌ام‌و ایده‌اش از خودروسازی همسو با محیط زیست را با رونمایی کانسپتی در مونیخ نمایش داد. کانسپت آی ویژن سیرکولار ...
آینده خودروسازی از نگاه BMWآینده خودروسازی از نگاه BMW

ب‌ام‌و ایده‌اش از خودروسازی همسو با محیط زیست را با رونمایی کانسپتی در مونیخ نمایش داد. کانسپت آی ویژن سیرکولار (i Vision Circular) به طور کامل با مواد بازیافتی ساخته شده است.

بخش‌های مختلف طوری طراحی شده که می‌توان آنها را به راحتی از ماشین جدا کرد و با تعمیر و بازسازی عمر ماشین طولانی‌تر می‌شود. در پایان عمر ماشین هم بازیافت قطعات آن ساده‌تر از خودروهای کنونی است.

آی ویژن سیرکولار یک هچ‌بک چهار نفره است. اولیور زیپسه، مدیر ب‌ام‌و هنگام رونمایی ماشین گفت که این ماشین قرار نیست مبنای ساخت محصول جدیدی باشد و در عوض روش‌هایی را نمایش می‌دهد که ب‌ام‌و در آینده در ساخت همه مدل‌هایش به کار خواهد گرفت.

در طراحی ماشین همزمان بر لوکس‌بودن و سادگی تاکید شده؛ مثلا ماشین رنگ نشده و از چرم و کروم در اتاق استفاده نشده است. روکش صندلی‌ها از مواد بازیافتی بطری‌های پلاستیکی است. جلوپنجره ماشین به جای پلاستیک دو نمایشگر دیجیتال دارد که همزمان چراغ‌های جلوی ماشین را هم شکل داده‌اند.

ب‌ام‌و خود را برای عرضه سری تازه‌ای از محصولات الکتریکی آماده می‌کند که براساس پلتفرمی کاملا جدید به نام "نئو کلاس" ساخته خواهند شد. این ماشین‌ها به احتمال زیاد از سال ۲۰۲۵ به بعد به بازار خواهد آمد و اولین مدل، ماشینی الکتریکی معادل سری ۳ این کارخانه است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها