کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تخفیف 25 درصدی شورای شهر برای پرداخت نقدی عوارض


کد خبر : ۸۷۱۸۳سه شنبه، ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰:۱۲۴۲۲۱ بازدید

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه اصلاحیه مصوب نحوه اخذ مصوبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که براساس ...
تخفیف 25 درصدی شورای شهر برای پرداخت نقدی عوارض تخفیف 25 درصدی شورای شهر برای پرداخت نقدی عوارض

اعضای شورای اسلامی شهر تهران لایحه اصلاحیه مصوب نحوه اخذ مصوبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران را به تصویب رساندند که براساس آن شهروندان در صورتی که عوارض خود یکجا پرداخت کنند از تخفیف ۲۵ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

در جریان دوازدهیمن جلسه شورای شهر تهران دو فوریت لایحه اصلاحیه مصوب نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت که دو فوریت این لایحه با اکثریت آراء به تصویب رسید.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران اظهاراتی را در رابطه با لایحه مطرح کردند که از جمله این پیشنهادات می‌توان به افزایش حداکثری 25 درصدی تخفیف در فرآیند اخذ مطالبات حوزه شهرسازی و همچنین افزایش بازه زمانی این تأخیر از 45 به 60 روز و مشخص شدن مرحله دوم این تصویب اشاره کرد.

همچنین اعضای شورای شهر تهران در فرآیند بررسی متن لایحه اشاره شده تأکید داشتند باید شهرداری تهران در هر مرحله گزارشی را در ارتباط به این لایحه به اعضای شورای شهر ارائه کند که در ادامه این پیشنهاد مورد بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران درباره لایحه اشاره شده، گفت: این لایحه هر سال اجرا می‌شود و برای کسانی که عوارض خود را یکجا پرداخت می‌کنند تخفیف در نظر گرفته می‌شود که به دلیل تغییر دوره مدیریتی این مسئله به تاخیر افتاد.

عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی شهرداری نیز درباره لایحه اشاره شده، گفت: طی چند ماه گذشته ارباب رجوع‌ها به دلیل اننتخابات کمتر برای پرداخت عوارض به شهردرای مراجعه کردند و از این رو ارائه دو فوریتی لایحه را داشتیم همچنین در بازه زمانی شهریور تا آبان ماه درآمد شهرداری از عوراض پاینی است از اینه جهت این تأخیر را در این بازه اعلام کردیم.

به گزارش تسنیم، به موجب تبصره 3 این لایحه در صورتی که فرد تمایل داشته باشد تا عوارض خود را به صورت نقدی و یکجا پرداخت کند به مدت 2 ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این مسئله موجب پاداش و خوش‌حسابی به میزان 25 درصد خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها