کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعات جدیدی از دوربین سامسونگ گلکسی S22 منتشر شد


کد خبر : ۸۷۰۵۳شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴:۳۵۷۳۳۲ بازدید

با توجه به اطلاعات جدیدی که پیرامون مشخصات دوربین گلکسی S22 منتشر شده است به نظر می‌رسد خبری از سنسور ...
اطلاعات جدیدی از دوربین سامسونگ گلکسی S22 منتشر شداطلاعات جدیدی از دوربین سامسونگ گلکسی S22 منتشر شد

با توجه به اطلاعات جدیدی که پیرامون مشخصات دوربین گلکسی S22 منتشر شده است به نظر می‌رسد خبری از سنسور 200 مگاپیکسلی در این گوشی نیست.

به گزارش پایگاه خبری کره‌ای The Elec, سامسونگ سال آینده هم از سه مدل پرچم‌دار از سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد که شامل مدل استاندارد، پلاس و اولترا می‌شوند. طبق خبرهای منتشر شده‌ی اخیر، شنیده بودیم که حداقل مدل اولترا با تغییرات خوبی در بخش دوربین همراه خواهد بود اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد. مهم‌ترین چیزی که انتظار داشتیم در این گوشی ببینیم، استفاده از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جدیدی بود که گفته می‌شود در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا بکار گرفته خواهد شد اما ظاهرا گلکسی S22 اولترا باید با اعمال تغییرات اندک روی همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سال ۲۰۲۲ را به پایان برساند.

همچنین دوربین گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس هم تغییرات خاصی نخواهد داشت. طبق آنچه که شنیدیم، ظاهرا این دو گوشی بار دیگر از سه دوربین روی پنل پشتی خود بهره خواهند برد که شامل دوربین اصلی، فوق عریض و تله‌فوتو با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال ۳ برابری می‌شود. همچنین یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی روی نمایشگر تعبیه خواهد شد.

شایعات و خبرهای قبلی از این موضوع حکایت داشتند که سامسونگ بالاخره در این گوشی‌ها از سنسور جدید و قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی به‌جای ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد اما خب شرکت کره‌ای ترجیح داد همانند رقیب، سه سالی را با همان سخت‌افزار اما اندکی تغییر مثبت سر کند.

در حال حاضر می‌دانیم گوشی‌های سری گلکسی S22 از لحاظ پردازنده پیشرفت خوبی خواهند داشت و به اسنپدراگون ۸۹۸ یا اگزینوس ۲۲۰۰ با پردازشگر گرافیکی AMD مجهز می‌شوند. اما این تغییرات قابل پیش‌بینی بودند. دوست داشتیم یک قابلیت نوآورانه یا جذاب در نماینده‌های سامسونگ ببینیم اما ظاهرا برای این اتفاق باید تا سال ۲۰۲۳ و رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S23 صبر کنیم. چون به نظر می‌رسد شرکت‌های نام‌دار تولید‌کننده‌ی گوشی هشمند خیلی به تغییرات نوآورانه علاقه‌ای ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها