کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قارچ سیاه در کمین کردستانی‌ها/تا کنون ۹ بیمار شناسایی شده است


کد خبر : ۸۷۰۲۲شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲:۴۳۴۵۶ بازدید

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده‌اند که توسط اکیپ درمانی در ...

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: تاکنون 9 بیمار مبتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده‌اند که توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

صدیق جدید الاسلامی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به علایم بیماری قارچ سیاه اظهار کرد:  تب، سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس از جمله این نشانه‌ها است و می تواند به صورت تاول یا زخم و ضایعات پوستی ظاهر شود  و ناحیه آلوده را سیاه کند.

وی با بیان اینکه تاکنون9  بیمار میتلا به قارچ سیاه در استان شناسایی شده اند اضافه کرد: این تعداد  توسط اکیپ درمانی در بیمارستان بعثت بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.

این مقام مسئول در ادامه از تکمیل ظرفیت تخت‌های بیماران مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا ظرفیت تخت‌های ویژه در بیمارستان‌های استان در حال تکمیل و پر شدن است‌.

دکتر جدیدالاسلامی افزود: متاسفانه در حال حاضر روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در استان افزوده می‌شود که رقم  بسیار بالایی است و در صورت کند نشدن شیب بیماری باید برای بستری شدن بیماران تمهیداتی اندیشیده شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها