کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بالاترین نرخ میلگرد در بازار باید کمتر از 10 هزار تومان باشد


کد خبر : ۸۶۹۶۵چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴:۰۸۸۵۲۹ بازدید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: براساس برآوردهای انجام گرفته ...
بالاترین نرخ میلگرد در بازار باید کمتر از 10 هزار تومان باشدبالاترین نرخ میلگرد در بازار باید کمتر از 10 هزار تومان باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: براساس برآوردهای انجام گرفته، قیمت میلگرد در بالاترین نرخ باید کمتر از ۱۰هزار تومان باشد.

رضا تقی پورانوری درباره طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد، گفت: این طرح در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم تدوین و تصویب شد و اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد، محور اصلی این طرح عرضه تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته نابسامانی‌های موجود در حوزه فولاد بسیار بود و این امر موجب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و خریداران نهایی شد.

قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان از حامل‌های انرژی ارزان قیمت مانند برق و آب ریالی استفاده می‌کنند، قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست و براساس برآوردهای انجام گرفته، قیمت میلگرد در بالاترین نرخ باید زیر 10 هزار تومان باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: پیش بینی می شود در صورتی که طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد بدون تغییر  تصویب نهایی شود، قیمت محصولات فولادی منطقی می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها