کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان رسمی رونمایی از آیفون 13 مشخص شد


کد خبر : ۸۶۹۵۸چهارشنبه، ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹:۵۴۸۵۰۳ بازدید

اپل تصمیم دارد مراسم سالانه خود را هفته آینده برگزار کند. پیش بینی می شود از آیفون های سری 13 با دوربین های ارتقا یافته و نمایشگر ...
زمان رسمی رونمایی از آیفون 13 مشخص شدزمان رسمی رونمایی از آیفون 13 مشخص شد

اپل تصمیم دارد مراسم سالانه خود را هفته آینده برگزار کند. پیش بینی می شود از آیفون های سری 13 با دوربین های ارتقا یافته و نمایشگر همیشه روشن در این مراسم رونمایی شود.

 اپل اعلام کرد هفته آینده روز ۱۴ سپتامبر (23 شهریور) مراسمی برگزار می‌کند. این رویداد به نام «California Streaming» به طور مجازی از اپل پارک پخش می‌شود.

این شرکت به طور معمول در مراسم پاییز خود در هر سال از سری جدید آیفون رونمایی می‌کند و امسال نیز پیش بینی می‌شود از آیفون ۱۳ رونمایی کند.

سری جدید آیفون‌ها در اندازه‌های مشابه سری ۱۲ عرضه می‌شوند. اما ویژگی مهم برخی مدل‌های سری ۱۳ نمایشگرهایی با رفرش ریت بالا است. همچنین پیش بینی می‌شود بریدگی روی نمایشگر نیز کوچک‌تر و کیفیت دوربین‌های دستگاه ارتقا یافته باشد.

از پوستری که اپل برای مراسم خود منتشر کرده، به سختی می‌توان به سرنخ‌هایی درباره رویداد دست یافت هرچند به نظر می‌رسد آسمان در حال روشن شدن، نشان دهنده ارتقای کیفیت عکاسی در آیفون‌های جدید باشد. لوگوی درخشان اپل نیز احتمالاً اشاره به قابلیت جدید نمایشگر است که همیشه روشن می‌ماند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها