کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی نرم‌افزار مرورگر اینترنت HUAWEI Browser - امن، سریع و هوشمند


کد خبر : ۸۶۹۲۹سه شنبه، ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳:۵۲۱۶۹ بازدید

مرورگرها یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در هر گوشی هوشمند محسوب می‎شوند. استفاده از مرورگری که بتواند ضمن سازگاری بالا با دستگاه و ارائه سرعت بالا، امنیت و قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربر قرار دهد می‎‌تواند به بهبود تجربه وبگردی منجر شود. نرم افزار HUAWEI Browser یکی از دست مرورگرهاست که با داشتن انعطاف و قابلیت‌‎های فراوان می‎تواند بهترین گزینه برای وبگردی در گوشی هواوی شما باشد.
معرفی نرم‌افزار مرورگر اینترنت HUAWEI Browser - امن، سریع و هوشمندمعرفی نرم‌افزار مرورگر اینترنت HUAWEI Browser - امن، سریع و هوشمند

شاید بتوان گفت که این روزها در یک گوشی هوشمند، پس از نرمافزارهای مرتبط با شبکههای اجتماعی، مرورگرها مهمترین ابزارها هستند. اینکه بتوان در هر لحظه و با سرعت بالا وبسایتهای مورد نظر را باز کرده و به راحتی با آنها تعامل نمود، از مهمترین ویژگیهای یک مرورگر خوب و کاربردی است.

در همین زمینه شرکت هواوی مرورگر اختصاصی برای دستگاههای پلتفرم خود با نام HUAWEI Browser را پیشنهاد نموده که ابزاری بسیار مناسب و کارآمد است و میتواند همه انتظارات شما از یک مرورگر کامل و سریع را محقق سازد. این مرورگر با استفاده از یک موتور پردازش محتوای وب جدید، بستری را ایجاد کرده که بتوان با سرعت بسیار بالا به مرور اینترنت پرداخته و بتوان از قابلیت‌های متعدد آن استفاده نمود.

این مرورگر قابلیتهای جذابی دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها میپردازیم.

سیستم تنظیم محتوای داخلی

گاهی اوقات شما برای مطالعه اخبار مهم، نیاز به مراجعه به وبسایتهای خبری دارید ولی همیشه این نیاز مستلزم مراجعه به پایگاههای خبری نیست. مرورگر هواوی با تکیه بر هوش مصنوعی و نحوه استفاده شما از وبسایتهای خبر که با تکیه بر علائق و مسائل مورد نظرتان استخراج شده، یک سیستم تنظیم و پیشنهاد محتوای اختصاصی را در اختیار کاربر قرار میدهد.

در این حالت با توجه به وبسایتها و موضوعاتی که در اینترنت دنبال کردهاید، محتوایی که احتمال میرود بیشتر مورد پسند شما باشد در صفحه اصلی مرورگر، جهت مطالعه به شما پیشنهاد میشود. ویژگی دیگر این بخش آن است که قابلیت تنظیم داشته و ضمن احترام به حریم خصوصی و اطلاعات کاربر، موضوعات متناسب را پیشنهاد می‌دهد.

در محیطی امن وبگردی کنید

هواوی در مرورگر اختصاصی خود دو قابلیت کاربردی موسوم به Private Mode و Smart anti-tracking را قرار داده است. قابلیت اول به شما کمک میکند تا بدون برجا ماندن اثر مرور وب در گوشی، به وبگردی پرداخته و نگرانی بابت اطلاع یافتن فردی که پس از شما به گوشی دسترسی پیدا کرده، از تاریخچه مرور وب شما، وجود نداشته باشد.

اما قابلیت دوم بازه عملکردی وسیعی دارد و کوکیهایی که توسط وبسایتها برای نظارت بر گردش شما در اینترنت و شناسایی مطالبات و علائقتان را مسدود میکند.

اعلان‌ها و عملکرد هوشمند

یکی از قابلیتهای جالب توجه HUAWEI Browser شناسایی رفتار وبسایتها در هنگام مرور آنهاست. برای مثال اگر شما از یک فروشگاه اینترنتی ویژه بازدید کنید، مرورگر هواوی با شناسایی نصب شدن نرمافزار اختصاصی آن فروشگاه روی گوشی شما، اعلانی را با محتوای پیشنهاد به باز کردن نرمافزار مربوطه، نشان میدهد.

همچنین در صورتی که یک وبسایت نوتیفیکیشنی را برای کاربر خود بفرستد، مرورگر متوجه شده و آن را با تعاملی ساده و کاربردی به کاربر نشان داده و کسب تکلیف میکند.

البته دامنه نوتیفیکیشنهای مرورگر هواوی گستردهتر از این دو مورد است و به کاربر کمک میکند تا بتواند از همه اتفاقات داخلی دستگاه یا وبسایتهای مورد بازدید باخبر شده و عکسالعمل مناسب با آنها را ترتیب دهد.

مضاف بر این و همانطور که در بخش قبل عنوان شد، با تکیه بر هوش مصنوعی، تلاش میشود تا محتوای جستجوی شما در بستر وب، متناسب با علائق و مسائل مورد اعتماد باشد.

حالت نمایش را خودتان انتخاب کنید

مرورگر هواوی با داشتن یک رابط کاربری منعطف، میتواند با هر سلیقه و کاربردی به خوبی کنار آید. علت این عملکرد، توجه بالا به المانهای موجود در محیط و رابط کاربری و همچنین قابلیت بالای شخصی سازی آنهاست.

همچنین این قابلیت نیز در مرورگر هواوی قرار داده شده تا بتوان بین حالتهای Night Mode، Desktop Mode و حتی Block Images جابجا شد که البته عملکرد هر سه حالت را میتوان به راحتی حدس زد.

در کنار ویژگی‌های فوق، قابلیت تنظیم فونت محتوا، ترجمه متن موجود در صفحه بین 49 زبان مختلف و حتی تنظیم نحوه نمایش منوهای تنظیمات نیز در مرورگر هواوی ارائه شده که هر کاربر متناسب با نیاز خود میتواند آنها را تنظیم نماید.

در این بخش امکان تنظیم Layout صفحه اصلی، میانبرها و حالت مرور وب به صورت مخفی یا عادی نیز وجود دارد.

جابجایی سریع بین منوها با کشیدن و رها کردن انگشتان

کشیدن و رها کردن انگشتان حین انجام کار با گوشی که به اصطلاح به آن ژستهای حرکتی یا Gestures گفته میشود، مانند رابطهای کاربری EMUI و HarmonyOS، بسیار منعطف است. در محیط کاربری این مرورگر میتوان با کشیدن انگشت به چپ و راست، به صفحه قبلی و بعدی حین مرور وب رفت که این عمل، سرعت کار با مرورگر را به صورت قابل توجهی کاهش میدهد.

عملکرد در برابر دیگر مرورگرها

بنابر بررسی که وبسایت XDA Developers انجام داده، مرورگر هواوی با وجود حجم بسیار کمتر در مقایسه با بسیاری از مرورگرها از جمله گوگل کروم، می‌تواند سرعتی در حد آنها داشته و همزمان، حجم بسیار کمتری از حافظه رم را اشغال کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها