کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نگاهی تاریخی به انواع گوشی‌های پرفروش در جهان


کد خبر : ۸۶۸۸یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷:۳۱۴۸۳۴ بازدید

وقتي پاي گوشي‌هاي همراه به زندگي روزمره مردم باز شد، اين ابزار الكترونيكي به يكي از جدي‌ترين ضروريات زندگي اكثر شهروندان جهان مبدل شد. با اين حال ...
نگاهی تاریخی به انواع گوشی‌های پرفروش در جهاننگاهی تاریخی به انواع گوشی‌های پرفروش در جهان

وقتي پاي گوشي‌هاي همراه به زندگي روزمره مردم باز شد، اين ابزار الكترونيكي به يكي از جدي‌ترين ضروريات زندگي اكثر شهروندان جهان مبدل شد. با اين حال در اين ميان برخي انواع گوشي‌هايي كه توسط برندهاي مختلف به بازار عرضه شده‌اند‌ به دلايل مختلفي و در دوره‌هاي زماني خاصي موفق شدند عنوان پرفروش‌ترين‌هاي بازار جهاني را به‌خود اختصاص بدهند. گزارش: «ري‌ويو» اختصاص به گوشي‌هايي دارد كه از بدو ورود تلفن همراه تاكنون در زمره محبوب‌ترين‌ها بوده‌ و توانسته‌اند در سبد خريد بخش قابل توجهي از مردم دنيا قرار بگيرند.

Nokia 1100

اين مدل از گوشي تلفن همراه را بايد به جرات يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي تلفن همراه به حساب آورد. از زمان آغاز فروش اين تلفن همراه در سال 2003 تاكنون چيزي حدود 250ميليون عدد از اين تلفن‌هاي همراه در سراسر دنيا به فروش رفته است. اين گوشي تلفن همراه همچنان يكي از محبوب‌ترين تلفن‌هاي همراه دركشورهاي درحال توسعه است.


 Nokia 3210

دومين گوشي پرفروش جهان باز هم از طرف شركت نوكيا عرضه شده است. مدل 3210 اين شركت كه در سال 1999 به بازار ارايه شده تاكنون چيزي حدود 160ميليون عدد از آن فروخته شده است. اين گوشي بسيار مورد اعتماد بوده و درصد خرابي بسيار كمي در آن مشاهده مي‌شود. در زمان ورود اوليه اين گوشي به بازار هدف اين گوشي نسل جوان بود.

 

Motorola RAZR V3

شركت موتورلا با طرح «RAZR V3» يكي از نخستين گوشي‌هاي تلفن همراه زيبا و نازك را به بازار عرضه كرد.  اين گوشي يكي از نخستين تلفن‌هاي همراه بود كه با دوربين به بازار عرضه شد. از زمان عرضه اين گوشي در سال 2004 ميلادي تاكنون چيزي حدود 130ميليون عدد از اين مدل تلفن همراه به فروش رفته و همچنان هم به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين مدل‌هاي تلفن همراه شناخته مي‌شود.


 Nokia 3310

باز هم مدلي ديگر از شركت نوكيا كه توانست در سطح جهاني به فروشي خارق‌العاده دست پيدا كند. اين تلفن همراه كه به‌عنوان يك مدل ارتقا پيدا كرده براساس مدل 3210 به بازار عرضه شد داراي جايگاه چهارمين تلفن همراه پرفروش در كل دوران را براي خود تصاحب كرده است. اين گوشي توانسته تا به امروز چيزي حدود 126ميليون عدد فروش داشته باشد و همچنان هم به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين گوشي‌ها در بازار مطرح باشد.

 

iPhone 3GS   

تلفن‌هاي همراه سري iPhone از شركت اپل به‌معناي واقعي يك انقلاب در عرصه تلفن‌هاي همراه ايجاد كرده‌اند. تا به امروز مدل‌هاي مختلفي از اين مدل به بازار آمده اما پرفروش‌ترين مدل از آيفون‌ها مدل 3GS  بوده است. يك تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسي و شفاف، دوربيني باكيفيت بالا  همچنين نرم‌افزارها و برنامه‌هاي بسيار متنوع باعث شد تا اين گوشي بتواند به فروش 30ميليوني برسد.


 Nokia 2100

بدون شك بايد عنوان پرفروش‌ترين شركت سازنده تلفن همراه به‌خصوص در مورد نسل اوليه تلفن‌هاي همراه را به شركت نوكيا داد. يك طرح پرفروش ديگر از شركت نوكيا كه توانسته 20ميليون عدد فروش داشته باشد.

 

iPhone3G

اين مدل از سري آيفون قبل از مدل 3GS  به بازار عرضه شد و به نسبت آن از امكانات كمتري برخوردار بود. با اين وجود از زمان معرفي در سال 2008 ميلادي تاكنون توانسته چيزي حدود 15ميليون عدد فروش داشته باشد.

 

LG Chocolate

اين مدل تلفن همراه از شركت كره‌يي LG  نام مستعاري براي مدل LG VX8500 است كه در سال 2006 ميلادي به بازار عرضه شده و توانايي پخش موزيك با فرمت Mp3 را نيز داشت. اين گوشي در رنگ‌هاي متفاوتي مثل صورتي، سفيد، قرمز و سبز به بازار عرضه شده و توانسته بود 15ميليون عدد فروش داشته باشد.


 Nokia 5800 XpressMusic

به‌نوعي مي‌توان اين مدل از تلفن همراه را توفاني در بازار دانست.نخستين تلفن همراه هوشمند با صفحه لمسي از شركت نوكيا در سال 2008 به بازار ارايه شد و تاكنون توانسته 13 ميليون عدد فروش داشته باشد.

 

BlackBerry Pearl

اين تلفن همراه براي نخستين‌بار در سال 2006 ميلادي به بازار عرضه شد.در آن زمان يك دوربين با كيفيت، قابليت اتصال به اينترنت، كارت حافظه با قابليت جداسازي و سيستم پخش‌كننده صدا و تصوير ازجمله قابليت‌هاي برتر اين تلفن بود. اين مدل از تلفن همراه توانست با فروش 10ميليون عدد تا به امروز عنوان دهمين تلفن همراه پرفروش جهان را تصاحب كند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها