کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با‌کیفیت‌ترین خودروساز در آمریکا معرفی شد


کد خبر : ۸۶۸۴۱دوشنبه، ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱:۴۸۱۶۳۳۶ بازدید

یک نظرسنجی از مالکان ماشین‌های نو در آمریکا نشان داده که کارخانه وانت‌ سازی رم (RAM) باکیفیت‌ترین ماشین‌ها را در سال گذشته تولید ...
با‌کیفیت‌ترین خودروساز در آمریکا معرفی شدبا‌کیفیت‌ترین خودروساز در آمریکا معرفی شد

یک نظرسنجی از مالکان ماشین‌های نو در آمریکا نشان داده که کارخانه وانت‌ سازی رم (RAM) باکیفیت‌ترین ماشین‌ها را در سال گذشته تولید کرده است. دوج، خودروساز دیگر آمریکایی در این نظرسنجی دوم شده و میتسوبیشی و لکسوس با کسب امتیازی برابر به طور مشترک سوم شده‌اند.

موسسه جی‌دی‌پاورز با نظرسنجی از حدود ۱۱۱ هزار نفر این رتبه‌بندی را تهیه کرده است. این رده‌بندی که ۳۴ سال است منتشر می‌شود، معیار معتبری برای ارزیابی واکنش خریداران به ماشین‌های نو است.

tg0eyzpyo0ok2s7oclxf.jpg

در نظرسنجی از مالکان ماشین‌ها خواسته می‌شود تا اشکال‌ ماشین‌ها را در ۹۰ روز اول ثبت کنند. تعداد این ایرادها به ازای هر ۱۰۰ ماشین منتشر می‌شود و هر کارخانه‌ای که امتیاز کمتری بگیرد، رتبه بهتری کسب خواهد کرد. این رده‌بندی به طور مجزا برای هر کلاس خودرو هم منتشر می‌شود.

رم امسال ۱۲۸ امتیاز گرفت که نشان می‌دهد ماشین‌هایش به ازای هر صد دستگاه ۱۲۸ ایراد داشتند. این کارخانه دو سال پیش در رده ۲۱ قرار داشت و سال گذشته سوم شد. این اولین بار است که رم در این رده‌بندی اول می‌شود.

رم مارک نوپایی است. این کارخانه در سال ۲۰۱۱ با انشعاب از دوج شکل گرفت و سه مدل وانت و دو مدل ون تولید می‌کند.

در نظرسنجی بر اساس کلاس‌های مختلف خودرو، هفت مدل از گروه هیوندای در رتبه اول قرار گرفت و موفق‌ترین خودروساز بود. تویوتا با پنج مدل و ب‌ام‌و با چهار مدل در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

تسلا به جی‌دی پاور اجازه نمی‌دهد تا ماشین‌هایش در پانزده ایالت در نظرسنجی کنند و به همین دلیل به طور رسمی در این رده‌بندی حضور ندارد. اما جی‌دی‌پاور می‌گوید به اندازه کافی از رانندگان در ۳۵ ایالت دیگر اطلاعات کسب کرده تا بتواند امتیازی عادلانه به این کارخانه بدهد. کیفیت ماشین‌های تسلا اگرچه نسبت به سال قبل بهتر شده، اما این خودروساز الکتریکی با ۲۳۱ امتیاز در پایین جدول است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها